عرضه ارز در ۱۰ شعبه منتخب بانک ملت

۱۰ شعبه بانک ملت در راستای تسهیل و تأمین تقاضای ارز به‌صورت اسکناس، نسبت به عرضه ارز به متقاضیان اقدام می‌کنند.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک ملت، متقاضیان ارز می توانند علاوه بر مراجعه به صرافی‌ها به ۱۰ شعبه منتخب این بانک در تهران مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش،شعبه میدان هفت تیر،میدان آرژانتین،مسجد جامع شهرک قدس،خیابان دمشق،دولت،وزارت نفت،میدان ونک،نارنجستان پاسداران،جیحون ومیدان فردوسی شعبی هستند که از سوی بانک ملت برای عرضه ارز به متقاضیان، برگزیده شده‌اند.

به گزارش ایبنا, بر این اساس، امکان تأمین ارز حداکثر به میزان دو هزار یورو یا معادل آن به دلار از طریق شعب منتخب و واحدهای ارزی منتخب بانک ملت برای اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال با ارائه کارت ملی فراهم شده است.

کد خبر 462338

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کاهش قیمت نفت عمیق‌تر شد

    کاهش قیمت نفت عمیق‌تر شد

    قیمت نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر آماری که رشد بیش از حد انتظار ذخایر آمریکا را نشان داد و همچنین افزایش آمار ابتلا به کووید در چین، کاهش پیدا کرد.

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۱ آبان ۱۴۰۱/بازگشت دلار با تهدید یا تشویق؟

    پیش‌بینی قیمت دلار ۲۱ آبان ۱۴۰۱/بازگشت دلار با تهدید یا تشویق؟

    در آخرین معامله دلار در روز پنجشنبه قیمت دلار به ۳۴ هزار و ۸۵۰ تومان رسید و این پایین‌ترین قیمت برای اسکناس آمریکایی در یک هفته‌ گذشته بود. با روند کاهشی قیمت دلار به نظر می‌رسد راهکارهای بازارساز فعلا بر بازار ارز حاکم است. آیا قیمت دلار از این هم پایین‌تر می‌آید؟

  • عمر نفت کی تمام می‌شود؟

    عمر نفت کی تمام می‌شود؟

    بیش از نیمی از ذخایر نفت‌خام جهان تاکنون برداشت شده و پس از ۱۱۰ سال ایران تنها کمی بیشتر از یک‌سوم ذخایر نفت خود را برداشت کرده، به عبارت دیگر ایران در طول نیم قرن گذشته روزانه به‌طور میانگین نتوانسته بیشتر از ۴ میلیون بشکه نفت تولید داشته باشد و این در شرایطی است که پیش‌بینی می‌شود تا ۳۰ سال آینده تقاضای نفت‌خام کاهش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =