پیش بینی بورس فردا ۱۰ آبان ۱۴۰۱

در معاملات روز دوشنبه خط روند نزولی اندیکاتور RSI رو به بالا شکسته شد تا تکنیکالیست‌ها بیش از پیش به واگرایی ایجاد شده در شاخص کل وزن بدهند.

به گزارش صدای بورس,در طی معاملات روز دوشنبه شاهد رشد بیش از ۱۵ هزار واحدی شاخص کل بودیم. تا بازار برای سومین روز متوالی و پس از افت‌های سنگین وحمایت‌های مدیریتی و صد البته در غیاب فروشندگان در مسیر صعودی قرار بگیرد.

چند روزی است که در مورد خط روند نزولی اندیکاتور RSI صحبت کردیم و پیش از این گفته شده بود که این خط روند نزولی قدرت نمایی کرده است و بازار را مجدداً به هیجان فروش سنگین هدایت کرده است. اما در طول معاملات روز دوشنبه این خط روند نزولی رو به بالا شکسته شد تا تکنیکالیست‌ها بیش از پیش به واگرایی ایجاد شده در شاخص کل وزن بدهند.

اولین هدفی که می‌توان برای شاخص کل در روز های آینده در نظر گرفت همان محدوده یک میلیون ۳۰۰ هزار واحدی است که بازار در دو هفته انتهای مهر ماه مدتی را در این محدوده قرار گرفت و حالا وظیفه این سطح پس از شکسته شده رو به پائین تبدیل به مقاومت شده است. در صورتی که شاخص با بتواند از این مقاومت عبور کند می توان به دنبال اهداف بالاتری برای شاخص بود.

به گزارش اکو ایران,با رشدهای چند روز اخیر شاخص می‌توانیم این احتمال را بدهیم که موج پنج از پنج موج نزولی اصلاحی شاخص به انتها رسیده است اما این احتمال زمانی تایید می شود که حداقل به اندازه ۲۳ یا ۳۸ درصد از موج قبلی رشد داشته باشیم که در اینجا همین موج نزولی ایجاد شده از اردیبهشت ماه تا به هفته جاری است مد نظر است.

این محدوده‌ها با رنگ آبی کم رنگ تری روی تصویر مشخص شده است و ارقام محدوه‌های یک میلیون ۳۲۷ هزار واحدی را نشان می‌دهد که مستلزم عبور از مقاومت یک میلیون ۳۰۰ هزار واحدی است.

در بازار امروز تعداد نمادهایی که در صف خرید قرار گرفتند تعداد قابل توجهی بود و نمادهای بزرگ همچون فارس، فولاد، شپنا، شبندر و بانک ملت به همراه نمادهایی از گروه خودرویی مورد استقبال خریداران قرار گرفتند.

همچنین در طول معاملات روز قبل بلوک ۱۲ درصد نماد فارس با ارزش ۱۰۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به شرکت سرمایه گذاری اهداف تعلق گرفت که به عنوان بزرگترین معامله در بازار سرمایه ثبت شد.

پیش بینی بورس

کد خبر 461834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =