۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
سهم وبانک را پله ای بخرید!

گزارش تحلیلی از وضعیت نماد و بانک را در این مطلب می خوانید.

به گزارش صدای بورس، سهم سرمایه گذاری گروه توسعه ملی را پله ای و با رعایت حدضرر در محدوده قیمتی برگشتی اول یعنی قیمت ۸۴۰ الی ۶۸۰ تومان اقدام بخرید.

براساس تحلیل نماد شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی که با نماد (وبانک) در بورس فعالیت دارد؛

و براساس به روز رسانی قبلی تحلیل در تاریخ (۱۴۰۱/۰۶/۰۳)، در حالی که قیمت سهم در محدوده ۱۰۰۰ تومان بود (خط بنفش رنگ)، انتظار اصلاح بیشتر تا محدوده ۹۴۰ الی ۸۰۰ تومان و بعد صعود را داشتیم.

همانطور که مشاهده می کنید سهم دقیقا بر اساس همین پیشبینی، به روند اصلاحی خود ادامه داد و هم اکنون در حوالی قیمت ۸۶۵ تومان است.

در این بروزرسانی مشابه تحلیل قبلی ولی با دقتی بالاتر ذکر می کنیم که، سهم در روزهای آتی همچنان به روند اصلاحی خود ادامه می دهد که ۲ احتمال برای آن وجود دارد ۱- (احتمال اصلی) تا محدوده قیمتی ۸۴۰ الی ۶۸۰ تومان اصلاح کرده و سپس مسیر صعودی اصلی را آغاز می کند و ۲-(احتمال ضعیفتر) سهم تا محدوده قیمتی ۶۰۰ الی ۵۱۵ اصلاح کرده و از آنجا وارد مسیر صعودی اصلی می شود (اعداد و کادرهای آبی رنگ). که اهداف کوتاه مدتی این مسیر صعودی، در گام اولی شکست سقف قبلی (۱۵۶۰ تومان) است.

لازم به ذکر است که، مسیر احتمالی حرکت نماد با خطوط ممتد و نقطه چین بنفش رنگ رسم شده است. به هر طریق ممکن است که تحلیل دچار خطا شود در نتیجه جهت کاهش میزان ریسک، پیشنهاد می شود که، به صورت پله ای و با رعایت حدضرر در محدوده قیمتی برگشتی اول یعنی قیمت ۸۴۰ الی ۶۸۰ تومان اقدام به خرید کنید(یعنی یک پله خرید در این محدوده قیمتی برگشتی اول و پله خرید بعدی پس اطمینان از برگشت سهم با چند صف خرید سنگین و در نهایت، پایندی به حد ضرر (فروش سهم با ضرر) در صورت شکست محدوده مذکور به سمت پایین).......حد ضرر هم شکست محدوده قیمتی ۶۵۰ تومان با یک کندل توپر هفتگی است( خط قرمز رنگ پایین) و در صورت شکست محدوده قیمتی برگشتی اول در محدوده قیمتی برگشتی دوم به سهم ورود کنید.ا

سهم وبانک را پله ای بخرید!

منبع: کارگزاری اردیبهشت ایرانیان

کد خبر 461794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =