پیش‌بینی بورس برای شنبه ۳۰ مهر

کارشناسان عقیده دارند که بورس هفته آینده روندی متعادل را پشت سر بگذارد. البته ممکن است در برخی از روزها شاخص قرمز باشد.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل و شاخص هم‌وزن بورس امروز مسیرهای متفاوتی را پشت سر گذاشتند و یکی از این شاخص‌ها مثبت و دیگری منفی شد. شاخص کل بورس امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ماه روند نسبتا نزولی را تجربه کرد. شاخص کل با افت دو هزار و ۳۹۹ واحدی به محدوده یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحدی رسید. اما شاخص هم‌وزن بر خلاف شاخص کل حرکت کرد و با رشد ۶۵۰ واحدی در محدوده ۳۷۸ هزار واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات خرد هم نه تنها نشانی از بازگشت نمی‌دهد بلکه امروز یکی از کمترین مقادیر سه ماهه خود را ثبت کرد و به محدوده هزار و ۴۶۸ میلیارد تومان رسید. همچنین در این روز ۲۹۲ نماد مثبت و ۳۳۰ نماد منفی در بازار سرمایه داشتیم.

معاملات هفته آینده بورس چگونه دنبال خواهد شد؟

به گزارش تجارت نیوز,هر ساله با انتشار گزارش‌های شش ماهه، بورس کمی مثبت می‌شود و به نوعی تکان می‌خورد و رشد می‌کند. امسال نیز بسیاری از کارشناسان همین انتظار را از بازار دارند. چرا که شاخص در شش ماهه اخیر روی روند نزولی بوده و به آستانه کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی رسید.

اما تحلیلگران بازار سرمایه عقیده دارند که با انتشار گزارش‌های شش ماهه روند شاخص نیز تغییر می‌کند. به گفته این افراد کف بازار بسته شده و روند رو به بالا آغاز خواهد شد. این موضوع یک سیگنال مثبت برای فعالان بازار سرمایه به حساب می‌آید و بسیاری از افراد به واسطه همین سیگنال مثبت نقدینگی و پول جدید وارد معاملات می‌کنند و این یعنی رشد شاخص کل بورس.

با توجه به روند معاملات در هفته‌ای که کارشناسان عقیده دارند که بورس هفته آینده روندی متعادل را پشت سر بگذارد. البته ممکن است در برخی از روزها شاخص قرمز و در برخی دیگر از روزها شاخص مثبت شود. اما بازدهی شاخص کل در هفته آینده منفی نخواهد بود.

کد خبر 461231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حبیب IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    یه بارنشد خبرخوب بدن همش میگن البته اگه اله نشه وبله نشه ومنفی میشه.