تعیین تکلیف ۱۰۶۲ خودروی رسوبی وارداتی

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز مزایده هزار و ۶۲ خودروی وارداتی در سامانه ستاد برای عموم مردم خبر داد.

به گزارش صدای بورس، عبدالمجید اجتهادی رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: امروز (پنجشنبه، هفتم مهر) هزار و ۶۲ دستگاه خودروی خارجی رسوبی که از سال ۹۶ با ظن قاچاق کشف و در انبارهای ۹ استان کشور باقی‌مانده بود، به صورت الکترونیکی به مزایده گذاشته شد.

وی افزود: از امروز امکان بازدید الکترونیکی از این خودروها در سایت اموال تملیکی فراهم و در نهایت ۱۶ مهر این مزایده رمزگشایی خواهد شد و برندگان اعلام می‌شوند.

به گزارش بازار,رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: از ۷ تا ۱۲ مهر علاوه بر بازدید از خودروها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند با داشتن امضای الکترونیکی پیشنهاد قیمت دهند.

اجتهادی گفت: از جمله شرایط شرکت در این مزایده داشتن توکن (امضا الکترونیکی) است؛ افراد با مراجعه به سایت https:www.gica.ir می‌توانند درخواست امضای الکترونیکی دهند و آن را در دفتر اسناد رسمی و یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت دریافت کنند.

کد خبر 460028

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چگونه خودروی مزایده ای تملیکی بخریم؟

    چگونه خودروی مزایده ای تملیکی بخریم؟

    عبدالمجید اجتهادی گفت: علاقه‌مندان تا دوازدهم مهرماه وقت دارند که پیشنهاد خود را ارائه دهند،بازدیدها هم بدون مشکل در حال انجام است.

  • قیمت تیبا و پراید چقدر شد؟

    قیمت تیبا و پراید چقدر شد؟

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • اعلام قیمت خودروهای ایران خودرو/جدول

    اعلام قیمت خودروهای ایران خودرو/جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • برگزاری دور جدید مزایده خودروهای خارجی رسوبی

    برگزاری دور جدید مزایده خودروهای خارجی رسوبی

    مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری دور جدید مزایده خودروهای رسوبی وارداتی خبر داد.

  • خودرو های ارزان و گران هفته اول مهر کدام بودند؟

    خودرو های ارزان و گران هفته اول مهر کدام بودند؟

    بازار خودرو عملاً هفته اول تعطیل بود و اغلب قیمت خودروهای پرتقاضای داخلی بدون تغییر بودند. همچنان آینده مبهم واردات خودرو و قیمت گذاری دستوری و روند قیمت دلار متغیرهای مهم بازار خودرو محسوب می شود. این هفته قیمت تیبا ۲ فقط افزایش یافت و با افزایش یک میلیون تومانی به ۲۰۵ میلیون تومان رسید. قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما را نیز کاهش یک میلیونی را ثبت کرد و به ۴۰۳ میلیون تومان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =