دو خودروی ایران به ونزوئلا می رود

مدیر صادرات شرکت خودروسازی ایران خودرو از امضای تفاهم‌نامه برای صادرات تارا و دنا پلاس در سال‌های آینده به ونزوئلا خبر داد.

به گزارش صدای بورس,محسن نیک‌بین، پیش‌شرط صادرات به بازار ونزوئلا را ایجاد زیرساخت‌های لازم دانست و گفت: باتوجه به استقبال مردم ونزوئلا از تنوع و کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو با توسعه زیرساخت‌های تولید در این کشور، زمینه اجرای تفاهم نامه و صادرات محصولات ایران‌خودرو از جمله تارا و دناپلاس فراهم خواهد شد.


او با اشاره به بازدید رئیس جمهور ونزوئلا از محصولات ایران خودرو در نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی ایران و ونزوئلا که در شهر کاراکاس برگزار شد، افزود: با توجه به سابقه همکاری و تفاهم‌های صورت گرفته، صادرات به این کشور از سرگرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایران خودرو این را هم گفت: با توجه به درخواست مردم برای خرید تارا و دناپلاس، به زودی دولت ونزوئلا به پیش ثبت نام از متقاضیان این خودروها اقدام خواهد کرد.

217

کد خبر 460011

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  دولت در  بازار خودرو ناکام ماند

    دولت در بازار خودرو ناکام ماند

    بررسی وضعیت بازار خودرو نشان می دهد که سیاست های دولت سیزدهم در این زمینه با موفقیت همراه نیست.

  • دولت چه بر سر بازار خودرو آورد؟

    دولت چه بر سر بازار خودرو آورد؟

    سیاست های دولت سیزدهم در حوزه خودرو آیا نتیجه مورد نظر را حاصل کرده است؟

  • قیمت این خودرو به شدت کاهش یافت!

    قیمت این خودرو به شدت کاهش یافت!

    بازار بدون مشتری خودرو روزهای پرنوسانی را می‌گذراند، به طوری که در بازار شاهد افت قیمت برخی خودروها و افزایش قیمت خودروهای دیگر هستیم.

  • کدام بازار بیشترین بازدهی را در یک سال اول دولت سیزدهم داشت؟

    کدام بازار بیشترین بازدهی را در یک سال اول دولت سیزدهم داشت؟

    در قیاس با نرخ سود (نرخ بازار بین بانکی) و احتساب تورم، بازار مسکن تنها بازاری بود که سرمایه‌گذاران آن بدون متحمل شدن زیان، سود کسب کردند.

  • کارنامه خودروسازان در نیمه نخست سال

    کارنامه خودروسازان در نیمه نخست سال

    در نیمه نخست امسال چهار خودروساز بزرگ کشور حدود ۴۹۸هزار دستگاه خودرو تولید کردند که از یکسو حاکی از افزایش حدود ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و از سوی دیگر، بالاترین میزان در چهار سال گذشته محسوب می شود. با این وجود تولید خودرو نسبت به برنامه مدنظر وزارت صمت عقب مانده است. آنگونه که از صحبت های مسئولان قابل استناد است در نیمه نخست امسال تیراژ تولید خودروسازهای داخلی باید به حدود ۷۰۰هزار دستگاه می رسید. بنابراین برای آنکه عقب افتادگی از برنامه تولید جبران شود،‌ تولید خودرو باید در نیمه دوم امسال حدود ۸۰ درصد نسبت به ۶ماهه ابتدایی افزایش یابد.

  • قیمت تیبا و پراید چقدر شد؟

    قیمت تیبا و پراید چقدر شد؟

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =