بازار خودرو در مسیر افزایش قیمت + جدول

ارزیابی بازار پرتیراژهای ایران خودرو و محصولات سایپا نشان دهنده آن است که بازار خودرو این هفته را با رشد قیمت سپری کرد.

به گزارش صدای بورس، افزایش قیمت خودرو در هفته سپری شده در حالی ثبت شد که این هفته نرخ دلار نوسان چندانی در بازار نداشت؛ با این حال بازار خودرو شکل افزایشی به خود گرفت.

از سوی دیگر روند افزایشی در هفته سپری شده در حالی ثبت شد که به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت در روزهای اول هفته ثبت شد و در آخرین روزهای هفته و با سفر رییسی به نیویورک بازار خودرو آرام گرفت ، با این حال رشد قیمت در روزهای ابتدایی هفته تاثیر خود را گذشت و بازار را افزایشی کرد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در هفته سپری شده «ساینا» تنها خودرویی بود که از میان 14 خودروهای ارزیابی شده افت قیمت داشت. براساس رصد بازار در آخرین هفته شهریور سه خودرو هم بدون تعییر در بازار عرضه شدند و سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو و سایپا هم با رشد یک تا سه میلیون تومان در بازار دست به دست شدند.


بیشتر بخوانید: خبر جدید از واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا


قیمت کوییک در بازار خودرو

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که این هفته خانواده کوییک در بازار تغییر با افزایش 2 میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند با این شرایط «کوییکR » بدون تغییر در بازار 208 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم 200 میلیون تومان قیمت خورد. «شاهین» بدون تغییر در بازار در بازار 361 میلیون تومان دست به دست شد .

قیمت تیبا در بازار خودرو

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است این هفته خانواده تیبا امروز رشدی یک میلیونی داشت و «تیبا صندوقدار» در بازار رشدی یک میلیونی داشت و 200میلیون قیمت خورد،‌ «تیبا 2 معمولی» 202 میلیون تومان دست به دست شد. اما «ساینا» این هفته تنها خودرویی بود که افت قیمت داشت. ارزیابی بازار نشان دهنده افت یک میلیونی «ساینا» است، بطوریکه قیمت این خودرو در بازار به 204 میلیون تومان رسید.

تیبا 1

قیمت محصولات پژو در بازار

اما وضعیت 207ها در هفته ای که گذشت چگونه بود؟ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «پژو 207 دنده ای» در بازار با رشد 2 میلیونی 392 میلیون تومان قیمت داده شد و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم با رشد یک میلیونی در بازار 402 میلیون تومان قیمت خورد.

پژو 1

قیمت خانواده سمند در بازار

اما خانواده سمند این هفته با افت و ثبات قیمت در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی بازار «سمندLX» در بازار رشد 2 میلیونی داشت و 307 میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمند LX با موتورEF7» بدون تغییر 344 میلیون تومان دست به دست شد و «سمند سورن پلاس» هم در بازار 333 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

سمند 1

منبع: اقتصادنیوز

کد خبر 459742

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =