کدام صندوق سرمایه گذاری بهتر عمل کرد؟

مقایسه تفصیلی مجموعه صندوق های سرمایه گذاری تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه تمدن و میزان بازدهی هرکدام در یک سال گذشته بررسی شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت تامین سرمایه تمدن تعداد ۷ صندوق سرمایه گذاری از جمله صندوق های گنجینه زرین شهر، اندوخته توسعه صادرات آرمانی ، ثروت آفرین تمدن، پاداش سهامداری توسعه یکم، توسعه فراز اعتماد، مختلط گوهر نفیس تمدن و توسعه صادرات را پوشش می دهد.

بیش ترین بازدهی صندوق های سرمایه گذاری این مجموعه متعلق به صندوق پاداش سهامداری توسعه یکم با ۲۰.۲۳ درصد است. نوع فعالیت این صندوق اوراق با درآمد ثابت و نرخ آن بدون سود بود.سقف واحد سرمایه گذاری بر روی این صندوق یک میلیارد است و ارزش صندوق در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱ مبلغ ۶۹۱۲۵۱۴ میلیون ریال است.

صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی دومین صندوق با بیش ترن بازدهی است . نرخ بازدهی این صندوق ۱۹.۵۷ درصدی است و نوع صندوق در اوراق با درآمد ثابت و و با نرخ سود ۱۵ درصدی و سقف واحد سرمایه گذاری آن ۲۰۰ میلیون است. ارزش صندوق برای تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱ مبلغ ۱۶۹۹۷۴۲۳۵ میلیون ریال است .

از جمله مجموعه صندوق های دیگر شرکت تامین سرمایه تمدن صندوق گنجینه زرین شهر با بازدهی ۱۸.۸۳ درصد در سال گذشته است . نرخ سود این صندوق ۱۵ درصدی و نوع صندوق در اوراق بهادار با درآمد ثابت ایت. ارزش صندوق در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱ مبلغ ۵۲۳۶۷۶۲۲۱ میلیون ریال است.و سقف واحد سرمایه گذاری در آن ۶۰۰ میلیون است.

صندوق گوهر نفیس تمدن با بازدهی ۸.۴۲ درصد و سقف واحد سرمایه گذاری آن ۵۰۰هزار است و نرخ سود ندارد .صندوق دیگری از این مجموعه صندوق ثروت آفرین تمدن نوع صندوق در سهام است و بدون نرخ سود و با بازدهی ۶.۸۲ درصدی است. و آخرین صندوق از این مجموعه صندوق سرمایه گذاری توسعه صادرات با بازدهی ۲.۶۷ درصد است . نوع صندوق در سهام و نر خ سود ندارد.سقف سرمایه گذاری در آن ۵ میلیون است و ارزش صندوق در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱مبلغ ۵۱۹۴۴۸ میلیون ریال است.

کد خبر 458626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =