در مبارزه با فساد با هیچ‌کسی تعارف نداریم اما به اصول اخلاقی هم پایبندیم

مسئله ما جدا کردن خط خود از خط دشمن است، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "مراقب باشید مطالبه‌گری و راهکارهایتان با دشمنان نظام مخرج مشترک پیدا نکند".

به گزارش صدای بورس، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در جمع کارکنان این شرکت اظهار کرد:مسئله ما جدا کردن خط خود از خط دشمن است، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "مراقب باشید مطالبه‌گری و راهکارهایتان با دشمنان نظام مخرج مشترک پیدا نکند"، تصریح کرد: همه ما درون یک نظام و مدعیان مبارزه با فساد هستیم و برای همین در عرصه مسئولیت قرار گرفته‌ایم.


طیب‌نیا با بیان اینکه نمونه این‌گونه اتفاقات را در دیگر شرکت‌های بزرگ دنیا داشته‌ایم، ابراز داشت: فولاد مبارکه متعلق به یک فرد یا سهامدار نیست بلکه نماد اقتدار ملّی است، هدف‌گذاری دولت سیزدهم خدمت به مردم با شیوه کار مجاهدانه و پاک‌دستانه و مبارزه با فساد است و یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مأموریت‌های ما در فولاد مبارکه نیز همین است.

وی اضافه کرد: ما از همان روزهای ابتدایی با نهادهای نظارتی ارتباط تنگاتنگی داشته‌ایم و تلاش کردیم گلوگاه‌های فساد را شناسایی کرده و در اعمال تغییرات ساختاری، قبل از تذکر دیگران پیشتاز باشیم و این مسیر را با هدف بازگرداندن فولاد مبارکه به هدف و ریل اصلی خود یعنی رشد و توسعه بی‌وقفه دنبال کردیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: امروز فرصتی برای من فراهم شد تا بتوانم در چنین شرایطی با شما کارکنان خدوم شرکت به صورت مستقیم و بدون واسطه صحبت کنم و در این فرصت فراهم‌شده از شما درخواست دارم اگر از وجود فساد یا اشتباهی در هر سطح مدیریتی در شرکت مطلع شدید موضوع را به ما انتقال دهید چراکه رویکرد جدی ما مبارزه با تخلف و فساد است؛ بنده همواره سعی می‌کنم به هر بهانه‌ای در محافل عمومی، ازجمله مساجد و رستوران‌های شرکت در جمع شما عزیزان حضور پیدا کنم تا جهت شنیدن مسائل در دسترس باشم و امکان طرح مباحث مختلف از جمله موارد این‌چنینی فراهم باشد.

وی با تأکید بر ضرورت اعتماد کارکنان فولاد مبارکه به مدیران این شرکت اضافه کرد: در مبارزه با فساد با هیچ‌کسی و در هیچ سطحی تعارف نداریم اما به اصول اخلاقی هم پایبندیم و با آبروی افراد بازی نمی‌کنیم، تاکنون هم سعی کرده‌ایم سفارش‌ناپذیر باشیم؛ با باج‌نیوزها و فیک‌نیوزها مقابله کرده‌ایم، باج‌ نداده‌ایم و کوتاه نیامده‌ایم و ان شاءالله در این مسیر مستدام خواهیم بود.

در مبارزه با فساد با هیچ‌کسی تعارف نداریم اما به اصول اخلاقی هم پایبندیمدر مبارزه با فساد با هیچ‌کسی تعارف نداریم اما به اصول اخلاقی هم پایبندیممدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: مبارزه با فساد هزینه دارد و اگر رویکرد ما هم معامله‌گری باشد چه بسا چیزی علیه ما ننویسند و همراهمان باشند؛ هدف ما از برپایی جلسه امروز و صحبت با شما این است که بدانیم باید مسیرمان را به کمک شما پرقدرت ادامه دهیم چراکه هدف بزرگی داریم و این هدف ما یک هدف متعالی و ارزشی است؛ فولاد مبارکه افتخار ملّی و مولود انقلاب است و باید این افتخار آفرینی‌ها ادامه پیدا کند، ما باید در گام دوم انقلاب اسلامی جایگاه خود را پیدا و با پرواز در افق بلندتر نقش‌آفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه بنده قصد اظهار نظر راجع به گزارش تحقیق و تفحص ندارم، گفت: در این گزارش اسم افرادی بدون اینکه تخلفی داشته باشند برده شده و برخی نهادها یا سازمان‌هایی که متوجه شدند مبالغی خارج از ساز و کارهای قانونی به آنان پرداخت شده، آن‌ها را برگشت داده‌اند؛ به هر جهت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه باید رسیدگی و در زمان خود شفاف‌سازی شود. وظیفه ما شفاف‌سازی و برخورد با فساد است اما در کنار آن باید از اصالت و خوشنامی فولاد مبارکه دفاع کنیم.

کد خبر 458266

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =