استارت نهضت ملی مسکن/واریز ۲۶ همت به حساب سازندگان

مدیرعامل یک بانک دولتی از واریز ۱۱ هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان و ۱۵.۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات و مجموعاً ۲۶.۴ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش صدای بورس، محمود شایان درباره روند افتتاح حساب، واریز وجه و پرداخت تسهیلات به سازندگان طرح نهضت ملی مسکن گفت: آمارها حاکی است تا کنون ۵۹۷ هزار و ۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند و واریز وجوه متقاضیان به حساب بانک معادل ۲۰ هزار و ۹۷۸ میلیارد تومان است.

مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از واریز ۲۶ هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان به حساب سازندگان خبر داد و گفت: از مجموع واریزی به حساب سازندگان، ۱۱ هزار و ۳۴ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و ۱۵ هزار و ۳۹۳ میلیارد تومان از محل تسهیلات است.

شایان افزود: هم اکنون از محل آورده متقاضیان ۹ هزار و ۹۴۴ میلیارد تومان نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.

به گزارش مهر ،وی توضیح داد: تا کنون ۳۲۱ هزار و ۶۷۸ واحد به بانک برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است که بانک با ۱۲۹ هزار و ۳۹۳ واحد قرارداد به مبلغ ۴۳ هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است.

کد خبر 458173

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =