۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
پیش بینی آینده رمزارزها

بیت‌کوین و اتریوم کف‌های حمایتی را از دست دادند، آلت‌کوین ها نیز سقوط را تجربه کردند. این شرایط فعالان بازار رمزارز را نگران می‌کند.

امروز ۲۹ مرداد ۱۴۰۱، قیمت بیت کوین زیر سطح ۲۲هزار دلار دلار معامله می‌شود. اتریوم در منطقه ۱۶۰۰دلار قرار دارد، ریپل نیز به ۰٫۳۲۰ دلار نزدیک می‌شود. بازار رمزارز کماکان در شرایط وابسته به تحرکات بیت‌کوین قرار دارد.

شاخص ترس و طمع

شاخص ترس و طمع، Lookintobitcoin

شاخص ترس و طمع و بازار رمزارز

شاخص ترس و طمع بین کوین، امروز در سطح ۲۹ واحد قرار گرفت و نسبت به روزهای قبل خود سقوط را تجربه کرد. این شاخص در حال حاضر ترس موضع معامله‌گران در بازار رمزارز را در شرایط نزدیک به ترس مطلق تفسیر می‌کند.

قیمت بیت کوین مسیر نزولی را زیر حمایت ۲۲۰۰۰ دلار دنبال کرد. بیت کوین حتی زیر منطقه حمایتی ۲۱۰۰۰ دلار معامله را نیز امتحان کرد. در حال حاضر تا لحظه نگارش این گزارش، بیت‌کوین زیر ۲۲۰۰۰ دلار قرار دارد و ممکن است به حرکت خود تا رسیدن به سطح ۲۰هزار و ۵۰۰دلار ادامه دهد. به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی بازار رمزارز در حال افزایش شتاب نزولی خود هستند.

روند بیت‌کوین

روند بیت‌کوین، Tradingview

روند بیت کوین

پس از بسته شدن کندل به زیر سطح ۲۲۵۰۰ دلار، قیمت بیت کوین نتوانست خود را بالای سطح ۲۲هزار دلار نگهدارد. در پی این حرکت قیمت ریزش خود را شدیدتر کرد و به زیر منطقه ۲۲هزار دلار و حتی ۲۱هزار دلار رسید. اکنون، پشتیبانی فوری قیمت نزدیک به سطح ۲۰هزار و ۸۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۰۵۰۰ دلار قرار دارد. در صورت شکست این سطح قیمت می‌تواند سطح ۱۲۰هزار را نیز حتی ببیند.

در جهت صعودی، قیمت ممکن است با مقاومت در نزدیکی سطح ۲۲هزار دلار روبرو شود. مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۲۲۵۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است یک اصلاح صعودی موقت را انجام دهد.

روند اتریوم

روند اتریوم، Tradingview

روند اتریوم

قیمت اتریوم نیز در حال حاضر زیر سطح ۱۶۵۰ دلار قرار دارد. قیمت حتی زیر سطح ۱هزار و ۶۰۰ دلار را نیز آزمایش کرد و اکنون در سطح ۱هزار و ۶۳۰ دلار قرار کمی آرام است. گفتنی‌ست در ادامه‌روند نزولی بیت‌کوین، اتریوم می‌تواند سطوح زیر ۱هزار و ۶۰۰ دلار را نیز ببیند. حمایت اصلی قیمت در سطح ۱هزار و ۶۰۰ دلار است که زیر آن قیمت حتی می تواند سطح ۱۵۵۰ دلار را آزمایش کند.

در روند صعودی، قیمت می تواند در نزدیکی سطح ۱۶۵۰ دلار با مقاومت خرس‌ها روبرو شود. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۷۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می تواند به طور آهسته افزایش یابد.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

در کاردانو نیز شتاب نزولی قیمت زیر ناحیه حمایت ۰٫۵۰ دلار افزایش یافت. خرس ها توانستند قیمت را به زیر حمایت ۰٫۴۷ دلار برسانند. لازم به ذکر است که حمایت اصلی نزدیک قیمت سطح ۰٫۴۴ دلار است.

بایننس‌کوین یک حرکت به زیر حمایت ۳۰۰ دلار خود داشت. از جنبه نزولی، حمایت اصلی بعدی قیمت در ۲۷۸ دلار قرار دارد که ممکن است قیمت زیر این حمایت به سطح ۲۷۵ دلار و سپس زیر ۲۷۰ دلارکاهش یابد.

سولانا بیش از ۱۰٪ کاهش یافته است و یک شکست واضح به زیر حمایت ۴۰ دلار را داشت. قیمت در حال حاضر نزدیک به سطح حمایت ۳۵٫۵ دلار معامله می‌شود. اگر قیمت به زیر این سطح حرکت کند، سولانا می‌تواند حتی سطح زیر ۳۴٫۵۰ دلار را آزمایش کند.

کد خبر 457753

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =