حکشتی در انتهای دوره نزولی قرار گرفت

بررسی سناریوهای محتمل بر نماد معاملاتی حکشتی و شاخص این شرکت را در این تحلیل می خوانید.

به گزارش صدای بورس، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران احتمالا در انتهای دوره نزولی قرار گرفته و می توان انتظار واکنش به نمودار حمایتی را داشت.

براساس تحلیل شاخص بالتیک حکشتی؛ در نمودار هفتگی محدوده ۷۰۰-۳۰۰ از سال ۱۹۸۴ ، پایینترین حد این شاخص بوده است که به عنوان حمایت بلند مدت نمودار مطرح است. پایینترین سطح سال های اخیر ماه می ۲۰۲۰ (اوج کرونا ) این شاخص در ۴۰۰ واحد قرار گرفته بود.

در نمودار روزانه ابتدای سال ۲۰۲۲ روند صعودی شکل گرفته شده شکسته شد و پس از پولبک در ۳۴۰۰ شاهد روند نزولی شدیدی از می ۲۰۲۲ هستیم .

محتمل ترین سناریو ،حمایت این شاخص در ۱۳۰۰-۱۱۵۰ واحد است. حمایت فوق ،حمایت مهمی است و می توان گفت تنها نکته جالب توجه نمودار است . در حمایت فوق ، RSI در محدوده ۱۳ واحد قرار خواهد گرفت که برای تاریخچه این نمودار حمایت محسوب می شود . به عبارت دیگر احتمالا در انتهای دوره نزولی قرار گرفته ایم و بزودی می توان انتظار واکنش به سطح فوق الذکر را داشت .

حکشتی در انتهای دوره نزولی قرار گرفت

منبع: کارگزاری بارز

کد خبر 457487

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قطار بورس روی ریل مذاکرات در حرکت است

    قطار بورس روی ریل مذاکرات در حرکت است

    مذاکرات ایران و قدرت های برتر در حالی پس از یک وقفه طولانی مجددا از سر گرفته شد که بازارهای دارایی در مقابل این دور از رفت و آمدهای طرف‌های مذاکره‌کننده گاردی متفاوت از یکدیگر گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =