۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
P/NAV روز خگستر چند شد؟

خالص ارزش دارایی های (NAV) هر سهم خگستر بررسی و ارزش روز پرتفوی آن مشخص شد.

به گزارش صدای بورس، NAV هر سهم گسترش ‌سرمایه‌گذاری‌ ایران‌ خودرو ۳,۸۴۸ ریال است.

خالص ارزش دارایی های (NAV) هر سهم گسترش ‌سرمایه‌گذاری‌ ایران‌ خودرو - (خگستر)در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ بررسی شد.

براساس پرتفوی بورسی شرکت؛ ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت ۹,۸۳۴ میلیارد تومان و ارزش افزوده بورسی شرکت مبلغ ۵,۶۰۹ میلیارد تومان است.

مهمترین شرکت های بورسی آن عبارتند از ایران خودرو - بانک پارسیان - صنعتی نیرو محرکه (نیروی محرکه موتورسیکلت ایران ) و مهرکام پارس است.

در پرتفوی غیر بورسی مشخص شد، ارزش برآوردی پرتفوی غیر بورسی شرکت ۴,۹۸۲ میلیارد تومان و ارزش افزوده غیر بورسی شرکت مبلغ ۳,۱۵۳ میلیارد تومان است.

بدین ترتیب NAV هر سهم خگستر ۳,۸۴۸ ریال و نسبت P/NAV روز شرکت ۸۱ درصد است.

P/NAV روز خگستر چند شد؟

منبع: پارسیس

کد خبر 457297

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مجوز فعالیت سه سکوی کرادفاندینگ در فرابورس تمدید شد

    مجوز فعالیت سه سکوی کرادفاندینگ در فرابورس تمدید شد

    مدیر نهادهای مالی فرابورس ایران با اعلام این خبر که در چهارماهه اخیر، دو سکوی جدید با نام‌های «هم‌آشنا» و «تامین سرمایه امین»، موفق به دریافت مجوز فعالیت تامین مالی جمعی شدند، گفت: همچنین سه سکوی «کارن‌کراد»، «هم‌آفرین» و «دونگی» نیز که پیش از این در حال فعالیت کرادفاندینگ بودند، مجوز تمدید فعالیت خود را در این حوزه اخذ کردند.

  • سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

    سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

    یک کارشناس اقتصادی گفت: برخی تولیدکنندگان با عرضه قطره چکانی کالاها به بازار باعث شدند تا بازار این صنعت هم مانند کاری که خودروسازان با مردم کردند بشود ؛ سیاستی که پول مردم را گرفته و ۶ ماه دیگر کالا را تحویل می‌دهند هم به بازار لوازم خانگی سرایت کرد بنابراین تولیدکنندگان نتوانستند از اعتمادی که زمینه آن به واسطه عدم واردات کالا فراهم شده بود استفاده کنند و بازارسازی مناسب داشته باشند

  • صنعت خودرو در حال پوست‌اندازی پلتفرمی است

    صنعت خودرو در حال پوست‌اندازی پلتفرمی است

    مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت گفت: پوست‌اندازی پلتفرمی و رفتن به سمت دانش بنیان شدن در صنعت خودرو هدفگذاری شده تا بر اساس آن به سمت تیراژ اقتصادی و مقیاس اقتصادی تولید حرکت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =