واریز وام ۱۵ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان

مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تسهیلات وام ضروری بازنشستگان این صندوق با کارمزد ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه شده است.

به گزارش صدای بورس، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد هفتمین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری عصر امروز (سه شنبه) به حساب ۲۳هزار و ۳۵۷ نفر از بازنشستگان مشمول واریز شده است.

علی خدامی (مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری) با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی بانک عامل، نوبت هفتم و آخرین نوبت وام ضروری از اعتبار سال ۱۴۰۰ با افزایش مبلغ وام از ۱۲۰ به ۱۵۰ میلیون ریال برای ۲۳هزار و ۳۵۷نفر از مشمولان عصر امروز (سه‌شنبه) واریز شد.

به گزارش ایلنا ،به گفته وی، این تسهیلات با کارمزد ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه شده است. در ۶ مرحله قبل مبلغ وام ۱۲ میلیون تومان بوده که طی هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک عامل (بانک صادرات ایران) و به منظور کسب رضایتمندی بازنشستگان این مبلغ به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

کد خبر 457104

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منوچهر حاج پور IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    سلام چرا این وام برای بنده تعلق نگرفت
  • بازنشسته IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    خواسته بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی : افزایش 38%به اضافه 515166 تومان و افزایش مزایای جانبی 650 هزارتومان 🛑متناسب سازی سال ۱۴۰۰ و سال جاری ۱۴۰۱ باید انجام شود🛑 🌺مطابق تصویب شورای عالی کار می باشد .🌺