تقسیم ۱۷۰۰ ریال سود به ازای هر سهم فولاد مبارکه

مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد مبارکه برگزار شد

به گزارش صدای بورس در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد مبارکه با رای حداکثری سهامداران، صورت‌های مالی شرکت فولاد مبارکه به عنوان دومین شرکت بورسی کشور از نظر ارزش بازار تصویب شد و حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان (۱۷۰۰ ریال به ازای هر سهم) تقسیم گردید.

کد خبر 456716

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • افزایش سرمایه در فولاد مبارکه به منظور سرمایه گذاری در حوزه های زیرساختی صنعت فولاد کشور است

    مدیر عامل فولاد مبارکه:

    افزایش سرمایه در فولاد مبارکه به منظور سرمایه گذاری در حوزه های زیرساختی صنعت فولاد کشور است

    محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ارائه گزارش هیأت‌مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه برای سال منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ گفت: این افزایش سرمایه به منظور احداث نیروگاه سیکل ترکیبی، خرید ۵۰ دستگاه لوکوموتیو، جبران مخارج انجام‌شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و جبران مخارج بابت سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته بوده است.

  • برگزاری نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

    برگزاری نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

    نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ( سهامی عام) برگزار شد.

  • لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

    لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

    روز گذشته شاخص کل با رشد ۴ هزار و ۱۰۸ واحدی به ۱ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با رشد ۳۸۶ واحد به ۳۸۰ هزار و ۳۶۲ واحد رسید. نمادهای «فارس»، «نوری»، «فملی»، «شستا»، «شبندر» و «حکشتی» بیشترین تاثیر مثبت و نماد «شفن» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. ارزش معاملات همچنان بسیار پایین و خروج دوباره سرمایه کدهای حقیقی نشان از روزهای کم‌رمقی برای بورس تهران دارد و به نظر می‌رسد که در کنار نوسانات مثبت و منفی، تا زمانی که این دو پارامتر با تغییر و تحولات جدی همراه نشوند، نمی‌توان انتظار شروع یک حرکت قدرتمند را داشت از این رو انتظار می رود که بازار بورس امروز نیز شرایطی مشابه به روز گذشته (متعادل و مثبت) داشته باشد.

  • دولت از برنامه های برقی خود برای صنعت عقب ماند

    تحلیل گر بنیادی بازار سرمایه مطرح کرد:

    دولت از برنامه های برقی خود برای صنعت عقب ماند

    ظاهرا دولت نتوانسته به وعده هایی که به صنایع داده عمل کند و مشکل تامین برق به خصوص در وسط تابستان بار دیگر موضوع جدی صنایع ایرانی شده است. تکلیف دولت با کمبود برق در کشور چیست؟

  • حفظ اشتغال و حمایت از مصرف‌کنندگان با مدیریت بازار داخل و تثبیت قیمت فولاد

    معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در پی سقوط شدید قیمت‌های جهانی فولاد مطرح کرد:

    حفظ اشتغال و حمایت از مصرف‌کنندگان با مدیریت بازار داخل و تثبیت قیمت فولاد

    ادامه روند کاهشی قیمت محصولات فولادی ازجمله انواع ورق، خریداران این نوع محصولات را با تحمل زیان‌هایی روبرو نموده است و تداوم این روند می‌تواند موجب تعطیلی برخی کارخانجات تولیدکننده و در ادامه به تعدیل فعالیت‌ها و حتی تعدیل نیروی انسانی شاغل در این چرخه شود، بنابراین زنجیره فولاد باید به‌گونه‌ای مدیریت و حمایت شود که در هیچ‌یک از حلقه‌های آن شاهد از هم گسستگی نباشیم.

  • راه عبور از چالش های صنعت فولاد؛ اما و اگرها

    راه عبور از چالش های صنعت فولاد؛ اما و اگرها

    محمدیاسر طیب‌نیا مدیر عامل فولاد مبارکه: در شرایط پرمخاطره اقتصاد ملی، رهبر معظم انقلاب با ارائه مفهومی جدید در حوزه اقتصاد تحت عنوان "تولید؛ دانش بنیان؛ اشتغال آفرین" مسیری تازه را پیش روی توسعه کشور باز فرمودند و خبرگان و کارشناسان حوزه اقتصاد و صنعت با تفسیر و تشریح ابعاد آن، مأموریت جدیدی برای پیشرفت ملی بازتعریف نمودند. پیشتازی اقتصاد دانش بنیان، افزایش سهم تولید و اشتغال محصولات و خدمات این حوزه و در نهایت دستیابی به رتبه اول اقتصاد دانش بنیان در منطقه بی شک اهدافی دست یافتنی هستند که می‌توان با رفع تعارض های قانونی و بین دستگاهی و برقراری انسجامی ملی، میان سیاستگذاران دولتی و فعالان عرصه تولید و صنعت کشور آن را محقق ساخت.

  • حفظ اشتغال و حمایت از مصرف‌کنندگان با مدیریت بازار داخل و تثبیت قیمت فولاد

    حفظ اشتغال و حمایت از مصرف‌کنندگان با مدیریت بازار داخل و تثبیت قیمت فولاد

    ادامه روند کاهشی قیمت محصولات فولادی ازجمله انواع ورق، خریداران این نوع محصولات را با تحمل زیان‌هایی روبرو کرده است و تداوم این روند می‌تواند موجب تعطیلی برخی کارخانجات تولیدکننده و در ادامه به تعدیل فعالیت‌ها و حتی تعدیل نیروی انسانی شاغل در این چرخه شود، بنابراین زنجیره فولاد باید به‌گونه‌ای مدیریت و حمایت شود که در هیچ‌یک از حلقه‌های آن شاهد از هم گسستگی نباشیم.

  • قدردانی رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان فولاد مبارکه از مدیر عامل این شرکت

    قدردانی رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان فولاد مبارکه از مدیر عامل این شرکت

    مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه اقدامات اخیر در راستای کرامت انسانی بازنشستگان، در مجمع عمومی عادی سالانه فولاد مبارکه که روز سه‌شنبه ۱۱ مردادماه برگزار شد، از سهام‌داران حقیقی و حقوقی شرکت فولاد مبارکه خواست تا به نحو شایسته قدردان زحمات بازنشستگان این شرکت باشند.

  •  آینده‌ای به‌شدت رقابتی در پیش داریم

     آینده‌ای به‌شدت رقابتی در پیش داریم

    مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت :عملکرد ۴ ماهه تولید، راه‌اندازی واحد گاززدایی و کربن‌زدایی در مجتمع فولاد سبا و تولید تختال فولادهای الکتریکی، اتفاقات خوب سال جاری بوده که جای تقدیر و تشکر از کارکنان شرکت دارد.

  • پرسه بی‌رمقی در بازار

    پرسه بی‌رمقی در بازار

    در روزهای اخیر نرخ بهره صعودی بوده است و اوراق با درآمد ثابت در بورس با نرخ‌های YTM حدود ۲۳ و بالاتر و در بازار بین بانکی به  ۲۱ درصد رسیده است. یکی از نگرانی‌های روزهای اخیر بازار انتشار اخباری در خصوص افزایش نرخ بهره به محدوده‌های ۲۵ درصد است هرچند حضور رئیس سازمان بورس در بانک مرکزی و مذاکرات در این خصوص و واکنش‌های وزیر اقتصاد و معاونان وی در خصوص نرخ بهره اندکی ترمز رشد نرخ بهره را گرفته است اما به‌نظر می‌رسد در شرایط تورمی فعلی ناگزیر به افزایش بهره شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =