۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
رفع فیلتر تلگرام تکذیب شد

مرکز ملی فضای مجازی خبر احتمال رفع فیلتر تلگرام را که در شبکه‌های مجازی منتشر شده بود، تکذیب کرد.

به گزارش صدای بورس،پیام‌رسان تلگرام از اردیبهشت سال ۱۳۹۷ با دستور قوه قضاییه فیلتر شد؛ از آن زمان تا کنون بارها شایعاتی از رفع فیلترینگ این پیام‌رسان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در این راستا مرکز ملی فضای مجازی امروز اعلام کرد با توجه به انتشار خبری با عنوان “تلگرام رفع فیلتر می‌شود” در رسانه‌های کشور، صراحتا به اطلاع می‌رساند؛ این خبر صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

به گزارش ایسنا،در این تکذیبیه همچنین عنوان شد درصورتی که تصمیم جدیدی درخصوص فعالیت پیام‌رسان‌ها در کشور اتخاذ شود، از طریق سایت رسمی مرکز ملی فضای مجازی به آدرس majazi.ir در اختیار شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

کد خبر 456699

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت موبایل سامسونگ و شیائومی امروز چند؟

    قیمت موبایل سامسونگ و شیائومی امروز چند؟

    در این گزارش قیمت انواع موبایل در بازار امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱ آمده است.

  • ۲ روایت متفاوت بازار ارز

    ۲ روایت متفاوت بازار ارز

     مشاهدات  از هسته مرکزی بازار ارز تهران در روز گذشته حاکی از آن است که جمعیت قابل توجهی از متقاضیان خرید ارز در حوالی میدان فردوسی و گذر منوچهری حضور دارند.

  • واکنش وزیر ارتباطات به جستجوی امن گوگل/«درخواست خانواده‌هاست»

    واکنش وزیر ارتباطات به جستجوی امن گوگل/«درخواست خانواده‌هاست»

    وزیر ارتباطات در واکنش به فعالسازی جستجو امن در گوگل و بینگ گفت: صرفا محتوای خشن و مستهجن محدود شده و این خواسته خانواده‌هاست. در بسیاری از کشورهای دیگر چنین اتفاقی افتاده‌ است.

  • موبایل ایرانی جای آیفون را می‌گیرد؟

    موبایل ایرانی جای آیفون را می‌گیرد؟

    رئیس هیأت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات اخیرا از تولید و صادرات مشارکتی موبایل ایرانی، آن هم از نوع هوشمند، خبر داد. اما محمدرضا عالیان، سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل به تجارت‌نیوز گفت: اینکه همه قطعات یک دستگاه را بخریم و آن‌ها را مونتاژ کنیم کاری غیرمنطقی است و نام آن تولید نیست. حال گوشی هوشمند ایرانی جای خالی آیفون را در بازار پر می‌کند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =