سقوط بیت‌کوین به زیر ۲۲هزار دلار

بیت‌کوین روز گذشته پس از چند تلاش ناموفق برای تثبیت قیمت بالای سطح ۲۲هزار ۸۴۴دلار، در ساعات اولیه امروز، با سقوطی به زیر ۲۲هزار دلار مواجه شد. گفتنی است این حرکت بیت‌کوین کمی گاوهای بازار را نگران می‌کند.

به گزارش صدای بورس،بازار کریپتو پس از سقوط بیت کوین به زیر ۲۲هزار دلار رنگ قرمز به خود گرفت. اکثر رمزارزهای بازار در حال حاضر در مناطق حساس قیمتی خود قرار دارند. دامیننس بیت‌کوین نیز همچنان نزولی است اما نسبت به روزهای قبل سرعت کاهش آن کمتر شد؛ در حال حاضر در سطح ۴۲٫۴درصد قرار دارد.

سقوط بیت‌کوین به زیر ۲۲هزار دلار

روند 1ساعته بیت‌کوین

روند ۱ساعته بیت‌کوین، Tradingview

سقوط به زیر ۲۲هزار دلار

بیت کوین با از دست دادن سطح ۲۲هزار دلار کمی تحلیلگران را متعجب کرد، زیرا انتظار سقوط قیمت به زیر ۲۲هزار دلار به این سرعت بعید به نظر می‌آمد. گفتنی است اگر بیت‌کوین به سقوط بیشتر ادامه دهد، بازه ۲۱هزار و ۶۰۰ تا ۲۱هزار و ۳۹۰ دلار، حمایت پیش‌روی بیت‌کوین است. به نظر می‌رسد در روزهای آینده شرایط برای گاوها کمی سخت‌تر از روزهای قبل باشد. با مقایسه قدرت کندل‌های ۴ ساعته، می‌توان تفسیر نمود که کندل‌های نزولی بیت‌کوین از قدرت و شدت بیشتری برخوردارند در مقایسه با کندل‌های صعودی بیت‌کوین.

روند 4 ساعته دامیننس بیت‌کوین

روند ۴ ساعته دامیننس بیت‌کوین، Tradingview


بیشتر بخوانید: تداوم روند کاهشی قیمت بیت‌کوین


دامیننس بیت‌کوین

با ادامه روند نزولی دامیننس در روزهای گذشته، حرکات صعودی بیت کوین، نوسانات بیشتری را در آلت‌کوین‌ها به وجود آورد. این شاخص که تعیین کننده سلطه بیت‌کوین بر بازار است؛ در حال حاضر در سطح ۴۲٫۴درصد قرار دارد. در شروع امروز این شاخص همزمان با سقوط بیت‌کوین به زیر ۲۱ هزار دلار، با رشد کمی مواجه شد، که همین موضوع باعث شد آلت‌کوین‌ها با اصلاح بیشتری نسبت به بیت‌کوین مواجه شوند.

روند 1 ساعته اتریوم

روند ۱ ساعته اتریوم، Tradingview

آلت‌کوین‌ها

در حال حاضر اتریوم، در سطح ۱۵۰۰دلار معامله می‌شود. حمایت مهم اتریوم همین سطح ۱۵۰۰دلار است که اگر از دست برود، حمایت نزدیک به آن سطح ۱۴۷۶دلار است. احتمال از دست رفتن این سطوح گفته شده، در یک روز معاملاتی کمی دور از انتظار است.

سایر آلت‌کوین‌ها نیز اکثرا در شرایط منفی‌ قرار دارند و اکثرا نزدیک به نقاط حمایت مهمشان شده‌اند. گفتنی است در این شرایط تقریبا اکثر بازار به تحرکات بیت‌کوین نگاه می‌کنند. تحلیلگران برای آن‌ها که قصد خرید آلت‌کوین خاصی را دارند، پیشنهاد می‌دهند که کمی صبر کنند. احتمال نزول بیشتر آلت‌کوین‌ها وجود دارد و ممکن است در روزهای آینده به قیمت‌های جذاب‌تری برسند.

به گزارش تجارت نیوز، در پایان شرایط بازار رمزارزها به آینده بیت‌کوین گره خورده و این موضوع کمی کار را برای توسعه این بازار سخت می‌کند. برخی تحلیلگران انتظار دارند با کاهش روز به روز سلطه بیت‌کوین بر بازار این شرایط در سیکل‌های بعدی بازار تغییر کند.

کد خبر 456232

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  ۱۲ توصیه مهم در هنگام خرید ارزهای دیجیتال

    ۱۲ توصیه مهم در هنگام خرید ارزهای دیجیتال

    استاد اقتصاد دانشگاه ایالتی میسوری غربی آمریکا گفت: اگر سایر سیاستهای پولی و اقتصادی هر دولتی در ایران متوازن و مناسب باشند رمز ریال در واقع می تواند به تعادل قیمتها و کنترل تورم نیز کمک کند.

  • بیت کوین گران شد

    بیت کوین گران شد

    ارزش بیت‌کوین در ماه جولای، بهترین ماه معاملاتی این رمز ارز، ۱۹ درصد و اتریوم نیز بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت.

  • پیش بینی قیمت آتی بیت کوین

    پیش بینی قیمت آتی بیت کوین

    علیرغم رشد فناوری ارزهای دیجیتال این حوزه هنوز مخالفان زیادی دارد اما حامیان صعودی نیز دارد که یکی از آنها مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری رمزنگاری گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) است که معتقد است قیمت بیت کوین به ٥٠٠ هزار دلار می رسد.

  • خبرهای خوش برای دارندگان بیت کوین

    خبرهای خوش برای دارندگان بیت کوین

    بیت‌کوین، اوج ۶۸ هزار دلار تا سقوط به ۱۷ هزار دلار را تجربه کرد و نیمه اول سال ۲۰۲۲ بازتابی آشکار از روند نوسانات اقتصاد رمزنگاری بوده است. در این دوره، هم عوامل داخلی و هم عوامل خارجی برای به دست آوردن یکی از بدترین عملکردهای ۶ ماهه بیت‌کوین نقش داشتند.

  • بیت‌کوین از مرز رکودی یک ماهه عبور کرد

    بیت‌کوین از مرز رکودی یک ماهه عبور کرد

    در حال حاضر ارزهای دیجیتال پیشرو بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در قیمت‌های خود ظاهری قوی نشان می‌دهند و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کنند.

  • بیت‌کوین در مرز ترس

    بیت‌کوین در مرز ترس

    روز گذشته چهارمین روز متوالی بود که بیت‌کوین در منطقه سبز قرار گرفت البته شروع نزولی روز باعث شد که بیت‌کوین قبل از حرکت به حداقل ۲۰ هزار و ۴۸۱ دلار سقوط کند، اما بعد از آن در محدوده اولین سطح پشتیبانی اصلی ۲۰ هزار و ۴۰۵ دلار قرار گرفت و سپس به بالاترین سطح ۲۱ هزار و ۵۷۵ دلار رسید.

  • بیت‌کوین وضعیت مطلوبی دارد

    بیت‌کوین وضعیت مطلوبی دارد

    نمودار قیمتی بیت‌کوین پس از تجربه پامپ، حدوداً سه روز است که وارد فاز رنج و خنثی شده است. کندل‌های دوجی و سایه بلند نشان از نوسان بازار در یک محدوده مشخص دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =