‌شرکت بورس چالش های شرکت های دانش بیان را بررسی می کند

گفتمان بین شرکت‌های دانش بنیان و بازار سرمایه با جزئیات و محورهای دقیق‌تر که موضوعات بورسی و دغدغه‌های شرکت‌های دانش بنیان را پوشش دهد محور برگزاری همایش بعدی خواهد بود.

به گزارش صدای بورس،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به برگزاری همایش "شرکت‌های دانش بنیان، بازار سرمایه دورنمای آینده" در تاریخ ۲۲ تیرماه در ساختمان بورس تهران گفت: از زمانی که مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۱ را به سال تولید، دانش بنیان، اقتصاد نام گذاری کردند و اهمیت شرکت‌های دانش بنیان را متذکر شدند، شرکت بورس تهران کارگروهی در این باره تشکیل داد.

محمد صاحب‌بیانی ادامه داد: پس از ابلاغ دستورالعمل ضوابط اختصاصی پذیرش سهام شرکت‌های نوپا و فعال در حوزه اقتصاد دیجیتالی سازمان بورس، بلافاصله در بورس تهران کمیته‌ای با این عنوان نیز فعال شد و در روز فناوری اطلاعات بستری برای ارائه نظرات این شرکت‌ها ایجاد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت بورس خاطرنشان کرد: این همایش با استقبال گسترده‌ای از طرف عموم جامعه روبه‌رو شد، که لازم است از طرف بورس تهران برای اطلاع‌رسانی این همایش به مخاطبان از رسانه‌ها تشکر لازم را داشته باشم که در این امر کمک شایانی داشتند.


بیشتر بخوانید: دارایی‌های نامشهود ماندگار می‌شوند؟


او ضمن تاکید بر تعامل با شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: با توجه به بازخوردهایی که طی یک هفته از برگزاری این همایش داشتیم باید بگوییم این نوع برنامه‌ها ادامه خواهد داشت. با توجه به قول‌های رئیس سازمان بورس و اشتیاق مدیر عامل شرکت بورس تهران نسبت به حمایت از برگزاری چنین همایش‌هایی قطعا مباحث ادامه خواهد داشت.

به گزارش سنا،او ادامه داد: گفتمان بین شرکت‌های دانش بنیان و بازار سرمایه با جزئیات و محورهای دقیق‌تر که موضوعات بورس و دغدغه‌های شرکت‌های دانش بنیان را پوشش دهد محور برگزاری برنامه‌های بعدی خواهد بود.

کد خبر 456035

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ‌رئیسی:گرانی کالاها در سال آینده حرف من نبود

    ‌رئیسی:گرانی کالاها در سال آینده حرف من نبود

    رییس جمهور گفت: برخی از رسانه‌ها این حرف بنده را که گفتم انجام برخی از اقدامات را برای سال آینده می‌گذاریم، درست منعکس نکردند یا درست متوجه نشدند و گفتند قرار است برخی کالاها را گران کنند که این موضوع حرف بنده نبود، بلکه مفهوم سخن بنده این بود که بعضی از اقداماتی را که به موجب قانون باید آنها را اجرا کنیم و اجرای آنها موجب تورم می‌شود، انجام ندهیم.

  • نقش بازارسرمایه در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان 

    نقش بازارسرمایه در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان 

    با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۱ به نام «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و تأکید ویژه بر شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز است تا به منظور ترغیب آحاد مردم به منظور بهره جستن از تولیدات داخلی و مشارکت و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف علمی و تولیدی علاوه بر ارایه تصویری روشن از طرح، تولید علم و محصول، بیانی قابل فهم در جهت معرفی فناوری‌های دانش‌بنیان و ظرفیت‌های علوم بنیادی نیز، ارایه شود.

  • از خرداد هیچ خودرویی به صورت ناقص به انبار نمی‌رود

    از خرداد هیچ خودرویی به صورت ناقص به انبار نمی‌رود

    مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: از خردادماه به بعد، تولید خودرو به صورت مستقیم به ۱۰۰ درصد رسید، یعنی هیچ خودرویی به صورت ناقص به انبار نمی‌رود.

  • ایران خودرو  TF۲۱  تولید می کند/ هدف گذاری عدد ۸۱۰ در شاخص رضایت مشتریان

    ایران خودرو TF۲۱ تولید می کند/ هدف گذاری عدد ۸۱۰ در شاخص رضایت مشتریان

    قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: درحال حاضر قالب های اصلی ری را در حال تولید بوده و در نیمه اول سال آینده به همراه محصول پروژه دیگر ایران خودرو به نام TF۲۱ به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =