معاون اقتصادی وزیر کشور :من به دولت نمره نمی دهم

معاون اقتصادی وزیر کشور دولت سیزدهم تاکید کرد که نمی تواند به تیم و عملکرد اقتصادی دولت در ۱۰ ماهه گذشته نمره بدهد.

به گزارش صدای بورس،محسن کوشش تبار در حاشیه بازدید از برخی واحدهای صنعتی _ اقتصادی شهرستان در پاسخ به این سئوالکه شما چه نمره ای به تیم اقتصادی و البته عملکرد اقتصادی دولت کنونی طی ۱۰ ماهه اخیر می دهید؟ اظهار داشت: در حوزه اقتصادی، من به دولت نمره نمی دهم چرا که خودم مسئول اقتصادی هستم و هیچ وقت به دانش آموز نمی گویند نمره دهد بلکه به سراغ معلم می روند.

وی در پاسخ به این سئوال که گاهی شنیده می شود بین دولت و مجلس در حوزه‌ های مختلف بویژه حوزه های اقتصادی، اختلافات شدید کارشناسی وجود دارد، دیدگاه شما در این ارتباط چیست؟ هم ادامه داد: در مباحث اقتصادی و مباحث کارشناسی آن همیشه سلایق و رفتارهای مختلفی وجود دارد و جاهایی این اختلاف ها باعث رشد و توسعه می شود که نباید از آن اختلافات ناراحت شد.

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: بین دولت و مجلس هم این اختلاف سلیقه ها و نظریات کارشناسی وجود دارد و طبیعتا چون هر دو نهاد نشآت گرفته از نظریات مردمی هستند هرکدام تلاش می کند برای مردم فعالیت مثمرثمری داشته باشد.

کوشش تبار با تاکید براینکه اختلاف سلایق نباید باعث افتراق و انشقاق بین دولت و مجلس شود، خاطرنشان کرد: اگر اختلاف سلایق باعث افتراق و جدایی شود بطور حتم بسترساز نگرانی و حساسیت در جامعه می شود.


بیشتر بخوانید: دلار از مبادلات بین ایران و روسیه حذف می شود ؟


وی افزود: اختلاف نظر کارشناسی در همه جای دنیا است و این اختلافات می تواند باعث رشد و توسعه جامعه شده و خروجی آن بنفع مردم باشد.

به گزارش ایلنا -کوشش تبار تاکیدکرد که نباید به اختلافات کارشناسی بین دولت و مجلس نگاه بدبینانه داشت.

کد خبر 455990

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =