دلار از مبادلات بین ایران و روسیه حذف می شود ؟

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که تهران و مسکو دلار را از مبادلات بین خود کنار خواهند گذاشت.

به گزارش صدای بورس،دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه کرملین در آستانه سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به تهران گفت که روسیه و ایران به تدریج تعامل با دلار را کنار خواهند گذاشت.

به گزارش مشرق،سخنگوی کرملین در ادامه گفت: روسیه و ایران قادرند برای کاهش پیامدهای تحریم‌های اعمال شده علیه خود همکاری کنند. امیدواریم به‌زودی توافق همکاری راهبری گسترده با ایران امضا کنیم و در این راستا، طرحی برای تهران ارائه کردیم.

کد خبر 455822

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قاچاق مسافری خاویار

    قاچاق مسافری خاویار

    مدیر دفتر بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیک آبزیان سازمان شیلات خاطر نشان کرد: گوشت خاویاری برای کشورهای آذربایجان، ارمنستان و روسیه صادر می‌شود چراکه این گوشت بیشتر در کشورهای پیرامونی و همسایه خزر خواهان دارد اما خاویار ایرانی سال‌هاست که سهمی هم از بازارهای اروپایی را به خود اختصاص داده است.

  • قیمت سکه در روز عید

    قیمت سکه در روز عید

    قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

  • پوتین در سفر به تهران اهداف تجاری را دنبال می‌کند؟

    پوتین در سفر به تهران اهداف تجاری را دنبال می‌کند؟

    پنجمین سفر رئیس جمهور روسیه به تهران انجام شد. سفری که گفته می‌شود به بهانه نشست سران روند آستانه به تهران صورت گرفته، اما به عقیده کارشناسان اهداف این سفر بیشتر سیاسی-نظامی است. آیا پوتین در این سفر اهداف تجاری و اقتصادی را هم دنبال می‌کند؟

  • بازار مسکن در انتظار فرجام برجام

    بازار مسکن در انتظار فرجام برجام

    عضو هیات مدیره مشاوران املاک اظهار داشت: واقعیت این است که پروژه مالیات ستانی از خانه‌های خالی شکست خورده‌ است. به طور قطع افرادی که دارای چند واحد محدود هستند، واحدهای خود را خالی نگه نمی‌دارند و این خانه‌های خالی متعلق به شرکت‌ها و نهادهای خاص هستند و برای اخذ مالیات کسی سراغ آنها نمی‌رود.

  • مقصر تاخیر در اجرای آیین نامه واردات خودرو کیست؟

    مقصر تاخیر در اجرای آیین نامه واردات خودرو کیست؟

    در حالی معاون حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرده است که "واردات خودرو تا شهریورماه انجام خواهد شد" که هنوز آیین‌نامه نهایی واردات، از هیات دولت بیرون نیامده و هیچ قانون مشخص و قطعی وجود ندارد.

  • نگاه دلار به ترافیک سیاسی

    نگاه دلار به ترافیک سیاسی

    در روز دوم هفته جاری قیمت شاخص ارزی به سطوح قیمتی کانال ۳۱ هزار تومانی بازگشت.

  • آغاز معاملات توافقی دلار با نرخ ۳۲ هزار تومان

    آغاز معاملات توافقی دلار با نرخ ۳۲ هزار تومان

    معاملات توافقی دلار ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه در کانال ۳۲ هزار تومان آغاز شد.

  • تداوم روند کاهشی قیمت بیت‌کوین

    تداوم روند کاهشی قیمت بیت‌کوین

    قیمت بیت‌کوین از دیروز تا کنون رو به کاهش بوده، نمودار این ارز دیجیتال از قیمت ۲۱ هزار و ۲۰۰ تا ۲۱ هزار و ۷۰۰ افزایش و مجددا تا سطح ۲۰ هزار و ۷۵۰ کاهش یافته است.

  • گشایش نماد جفت ارز "ریال-روبل" در بازار متشکل ارزی

    گشایش نماد جفت ارز "ریال-روبل" در بازار متشکل ارزی

    رئیس کل بانک مرکزی گفت: نماد جفت ارز "ریال-روبل" امروز رونمایی شد که علاوه بر ۵ هزار دانشجوی پزشکی ایرانی در روسیه، تجار نیز با نرخ توافقی در این بازار خرید و فروش ارز انجام دهند.

  • چرا قیمت طلا و سکه افت کرده است؟

    چرا قیمت طلا و سکه افت کرده است؟

    در چند روز گذشته اخبار سیاسی و اجتماعی باعث افزایش نرخ دلار شد. حتی دلار از میانه‌های روز گذشته دلار به کانال بالاتر رفت و البته امروز بار دیگر به محدوده پیشین بازگشت.اما طلا و سکه روندی مشابه این ارز را طی نکردند. چرا افزایش قیمت دلار، روی بازار طلا تاثیر چندانی نگذاشت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =