اعلام علت خاموشی‌ به تهرانی‌ها از طریق پیامک

با راه اندازی سامانه نوین ارتباط با مشترکان در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برای نخستین بار در کشور، حوادث و اتفاقات شبکه به مشترکان از طریق پیامک، اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش صدای بورس،حجت مومنی - سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با هدف تکریم شهروندان و اطلاع رسانی بروز حوادث احتمالی شبکه، متخصصان این شرکت با اجرای برنامه‌ای فشرده، اقدام به جمع آوری و ثبت داده‌های مربوط به مشترکان کرده و با طراحی و راه اندازی سامانه ای هوشمند، از این پس در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای که به قطع برق در سطح شبکه فشار متوسط شهر تهران منجر شود، مراتب از طریق پیامک به اطلاع مشترکان ساکن در محدوده وقوع حادثه، خواهد رسید.

وی با بیان این که این طرح نوآورانه که برای نخستین بار در کشور در حوزه برق پایتخت، اجرایی شده است با آگاه سازی مشترکان از علت بروز خاموشی و اعلام حضور گروه های فنی در محل به منظور رفع عیب رخ داده، توانسته است تا حد قابل توجهی تماس‌های تلفنی را با مرکز پاسخگویی این شرکت، کاهش و میزان رضایت مندی مشترکان را افزایش دهد تصریح کرد: سامانه مزبور به منظور افزایش تعامل با شهروندان به صورت دوسویه طراحی شده به این معنی که شهروندان علاوه بر دریافت پیامک، قادر به پاسخگویی به پیامک های ارسالی نیز هستند و از این طریق امکان تغییر در اطلاعات پایگاه داده های مشترکان، اصلاح شماره های تلفن همراه و ارزیابی رضایت مشترکان فراهم شده است.


بیشتر بخوانید: قطعی برق و تبعات آن برای بازار سهام


به گزارش ایسنا،طبق اعلام وزارت نیرو، سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یادآور شد: پیامک ارسالی حاوی لینکی است که از طریق آن، مشترکان می توانند با دریافت و نصب نرم افزار "برق من" از اطلاعات بیشتر و خدمات گسترده غیرحضوری در حوزه برق بهره مند شوند.

کد خبر 455751

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خبر خوش وزارت نیرو برای سیمانی ها و فولادی ها

    خبر خوش وزارت نیرو برای سیمانی ها و فولادی ها

    سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه از ۶۳۰ هزار واحد صنعتی کشور تنها ۵۰ هزار واحد، مشمول برنامه‌های مدیریت مصرف برق هستند، گفت: بهره‌مندی صنایع سیمانی و فولادی از برق در نوبت شبانه که تا ۱۰ تیرماه پیش‌بینی شده بود که تمدید شده و تداوم خواهد داشت.

  • مصرف بنزین در ایران رکورد زد

    مصرف بنزین در ایران رکورد زد

    اکنون حدود ۷۰۰ میلیون مترمکعب در روز گاز در کشور تولید و مصرف می‌شود که نیروگاه‌ها بیشترین سهم مصرف را دارند. سهم بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده حدود روزانه ۲۰۰ میلیون مترمکعب و صنایع عمده ۱۴۵ میلیون مترمکعب در روز است و محدودیتی در گازرسانی به صنایع نیز وجود ندارد.با توجه به این تأمین حداکثری سوخت مصرفی نیروگاه‌ها و همینطور تولید بالاترین میزان تاریخی برق در کشور، خاموشی‌ها در تابستان جاری رقم نخورده است و شبکه برق کشور شرایط پایداری دارد.

  • خطر خاموشی همچنان در کمین تهرانی ها

    خطر خاموشی همچنان در کمین تهرانی ها

    عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید، با برنامه ریزی انجام شده از سوی دولت، مدیریت بار مصرفی برق در پیک تابستان مدیریت شده اما خطر رفع نشده است.

  • قطع برق ریشه ۳۰ درصد محصولات کشاورزی را خشکاند!

    قطع برق ریشه ۳۰ درصد محصولات کشاورزی را خشکاند!

    رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی می گوید: قطعی برق بخش کشاورزی همانند گذشته منجر به کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی تولید می شود.

  • قبض ۲۷ میلیون تومانی برق برای کیست؟

    قبض ۲۷ میلیون تومانی برق برای کیست؟

    اگر بخواهیم با تعدادی از این مشترکان بد مصرف برق آشنا بشویم، بهتر است سری به مناطق بالانشین تهران بیندازیم و از محله‌هایی نظیر ولنجک و شهرک غرب بازدیدی داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =