۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
احتمال خاموشی از هفته آینده

مدیرکل هوشمندسازی توانیر گفت: از فردا علاوه بر آغاز روزهای کاری، به طور متوسط روزی یک درجه دمای هوا افزایش می‌یابد که مصرف برق را زیاد می‌کند.

به گزارش صدای بورس، هادی مدقق گفت: پیش بینی می‌شود که هفته آینده، به طور ویژه در دو روز پایانی آن، گرم‌ترین روزهای تابستان امسال باشد و حتما رکورد جدیدی در مصرف برق ثبت خواهد شد.

او می‌گوید: امروز شاهد تعطیلی بخش‌های خدماتی و ادارات هستیم، اما مصارف صنایع و بخش کشاورزی به علت جا به جایی بار ناشی از مدیریت مصرف برق، در روزهای تعطیل نیز در مدار است و از تمامی مصرف کنندگان به طور ویژه مشترکان خانگی و تجاری و دانشگاه‌ها، درخواست داریم که همکاری لازم را با صنعت برق داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،به گفته مهدی درفشیان مدیر مرکز بار و انرژی صنعت برق، با ادامه دار بودن افزایش دمای هوا، امکان حفظ نشدن منابع نیروگاه‌های برق آبی تا پایان تابستان وجود دارد.

کد خبر 455610

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سیمان گران نیست!/ به نام کارگزاری به کام دلال

    اختصاصی صدای بورس

    سیمان گران نیست!/ به نام کارگزاری به کام دلال

    درحالی که دلیل گرانی سیمان کارمزد 12 درصدی کارگزاری ها اعلام شد، دبیر انجمن سیمان این موضوع را رد کرد.

  • مصرف برق بالا رفت

    مصرف برق بالا رفت

    مدیرعامل شرکت توانیر از افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق نسبت به روز گذشته خبر داد.

  • قیمت سیمان از سقف ۱۰۰ هزار تومان هم عبور کرد

    قیمت سیمان از سقف ۱۰۰ هزار تومان هم عبور کرد

    قیمت سیمان از سوی تولیدکنندگان در روزهای اخیر بین ۵۰ هزار تا ۶۸ هزار تومان اعلام شد. ارقامی که نشان از ثبات قیمتی بازار دارد. با این حال به نظر می‌رسد در نبود عرضه کافی این نرخ‌ها در حد اعلام باقی مانده‌اند؛ چراکه بررسی‌ها از فروش سیمان با نرخ‌هایی بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان در برخی موارد حکایت دارد.

  • پیش‌بینی‌ها از آینده قیمت سیمان

    پیش‌بینی‌ها از آینده قیمت سیمان

    قیمت سیمان از سوی تولیدکنندگان در روزهای اخیر بین ۵۰ هزار تا ۶۸ هزار تومان اعلام شد. ارقامی که نشان از ثبات قیمتی بازار دارد. با این حال به نظر می‌رسد در نبود تقاضا این نرخ‌ها در حد اعلام باقی مانده‌اند؛ چراکه بررسی‌ها از فروش سیمان با نرخ‌هایی بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان در برخی موارد حکایت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =