۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
قیمت سکه و طلا در ۱۹ تیر

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۵ میلیون تومان است.

به گزارش صدای بورس،امروز (۱۹ تیر ۱۴۰۱ ) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۱۰۰ تومان، نیم سکه ۸ میلیون و۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۷۴۳دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۳۸۳ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۵.۰۰۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم ۱۴.۱۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۸.۲۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۵.۲۰۰.۰۰۰
سکه گرمی ۳.۰۰۰.۰۰۰
اونس جهانی یک هزارو ۷۴۳ دلار و ۴۴سنت
طلای ۱۸ عیار ۱.۳۸۳.۲۰۰

منبع: باشگاه خبرگاران جوان

کد خبر 455267

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • هشدار به سکه بازان

    به باور فعالان، بازار سکه با تقاضای مازاد روبرو شده و احتمالا قیمت سکه با ریزش همراه شود، بنابراین خریداران باید با هوشیاری کامل نسبت به خرید سکه اقدام کنند.

  • اجرت ساخت طلا چه قدر است ؟/یا اعتماد کنید یا به اتحادیه مراجعه کنید

    اجرت ساخت طلا چه قدر است ؟/یا اعتماد کنید یا به اتحادیه مراجعه کنید

    اجرت طلا در زمان خرید پر بحث‌ترین موضوع میان خریدار فروشنده است که کشتی آرای، نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا معتقد است، مشتری یا باید به طلافروش اعتماد کند یا بعد از خرید برای اخذ تأییدیه به اتحادیه مراجعه کند.

  • آیا دلار در کانال ۳۱ تومان باقی می‌ماند؟

    آیا دلار در کانال ۳۱ تومان باقی می‌ماند؟

    هفته گذشته، بازار ارز شاهد ثبات نسبی نرخ دلار در محدوده قیمتی نیمه اول کانال ۳۱‌هزار تومانی بود. به عقیده بسیاری از فعالان ارزی حضور متداوم نرخ شاخص ارزی در بازه مذکور ناشی از سیاست‌های جدید نهاد بازارساز در راستای کنترل نرخ ارز است.

  • دو پیش بینی متفاوت از قیمت سکه

    دو پیش بینی متفاوت از قیمت سکه

    قیمت سکه داخلی در چند روز اخیر کانال ۱۵ میلیون را حفظ کرده است. ارزش ذاتی سکه با قیمت بازار بیش از ۲ میلیون تومان اختلاف را نشان می دهد و حباب سکه به ۱۸ درصد رسیده بود. فعالان بازار معتقدند حباب قابل توجه سکه باعث شده خرید سکه پر ریسک شود.

  • قیمت مسکن چگونه کاهش می یابد؟

    قیمت مسکن چگونه کاهش می یابد؟

    با توجه به قیمت کنونی مسکن بر اساس اطلاعات مرکز آمار و همچنین روندیابی قیمت 5 ساله مسکن بر اساس نرخ دلار، قیمت هر متر مربع مسکن در حال حاضر با حباب 33 درصدی در بازار معامله می‌شود.

  • پیش‌بینی عجیب از قیمت‌ طلا و سکه

    پیش‌بینی عجیب از قیمت‌ طلا و سکه

    به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، همزمان با مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز و در بازارهای داخلی و همچنین جنبه مثبت خبرهای سیاسی- اقتصادی در هفته‌ای که گذشت و اینکه طی ۲۴ ساعت روز چهارشنبه تا پنجشنبه، اونس جهانی طلا ۶۷ دلار افت ارزش پیدا کرد، سبب شد سکه و طلا در بازارهای داخلی نیز در مسیر کاهش قیمت‌ قرار بگیرد.

  • هشدار به سکه بازان

    هشدار به سکه بازان

    به باور تحلیل گران یکی از دلایل مهمی که بازار سکه را با حباب بالای ۱۵ درصد رو به رو کرده است، انتظارات تورمی است که در میان معامله گران بازار فلز گران بهای داخلی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =