پیش بینی قیمت محبوب ترین ارزهای دیجیتال

همزمان با تعطیلات مربوط به روز استقلال ایالات متحده، بازار ارزهای دیجیتال وضعیت نسبتاً ثابتی داشت. اگرچه آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق پلتفرم مشتقات BitMEX، انتظار داشت که در این روز یک «مگادامپ رمزارزی» رخ دهد، اما این امر محقق نشد.

به گزارش صدای بورس، در همین حال، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران کریپتو منتظر سرنخ‌هایی از بازارهای سهام ایالات متحده و دلار آمریکا هستند. طبق گزارش‌ها، ضریب همبستگی بیت کوین با دلار در هفته منتهی به ۳ جولای به ۰٫۷۷ زیر صفر سقوط کرد که پایین‌ترین سطح آن در ۱۷ ماه گذشته است. به گفته تحلیلگران، هرگونه ضعف در بازار دلار می‌تواند برای بیت کوین و در نتیجه، بازار کریپتو مفید باشد.

در چند روز گذشته، دوج کوین در محدوده متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۰۶۷ دلار) معامله می‌شود. این نشان می‌دهد که گاوها چون انتظار صعود به سطوح قیمتی بالاتر را دارند، در حال خرید در نزول‌های روزانه هستند.

شیب متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال صاف شدن بوده و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به نقطه میانی قرار دارد که نشان می‌دهد فشار فروش ممکن است در حال کاهش باشد. اکنون گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده (SMA) ۵۰ روزه (۰٫۰۷ دلار) برسانند و اولین مقاومت در مسیر صعودی، یعنی ۰٫۰۸ دلار را به چالش بکشند. اگر آنها این مقاومت را با موفقیت پشت سر بگذارند، جفت DOGE/USDT می‌تواند تا ۰٫۱ دلار صعود کند.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی یا متحرک ساده (SMA) ۵۰ روزه کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس ها با قدرت از میانگین‌های متحرک دفاع می‌کنند. در چنین شرایطی، فروشندگان سعی خواهند کرد قیمت دوج کوین را به زیر ۰٫۰۶ دلار سوق دهند و کنترل بازار را به دست بگیرند.


بیشتر بخوانید: طلای سیاه وارد کانال ۱۱۵ دلاری شد/۱.۶ دلار رشد در یک روز


در چند روز اخیر، شیبا در نزدیکی سطح روانی ۰٫۰۰۰۰۱ دلار معامله شده است. این نشان می‌دهد که گاوها در حال تلاش برای تشکیل یک کف بالاتر در نزدیکی این حمایت هستند.

شیب متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۰۰۰۰۱۰۱۳ دلار) ثابت است و RSI نزدیک به نقطه میانی قرار دارد که نشان‌دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر قیمت به بالای متحرک ساده (SMA) ۵۰ روزه (۰٫۰۰۰۰۱۰۴۵ دلار) برسد، جفت SHIB/USDT می‌تواند تا ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار صعود کند. این سطح ممکن است به عنوان یک مانع قوی عمل کند، اما اگر از میان برداشته شود، قیمت شیبا تا ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار افزایش خواهد یافت.

به گزارش گسترش نیوز- برعکس، اگر قیمت از میانگین‌های متحرک کاهش یابد، خرس‌ها سعی خواهند کرد این جفت ارز را به زیر ۰٫۰۰۰۰۰۹ دلار سوق دهند. اگر آنها موفق شوند، شیبا ممکن است حمایت بحرانی ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلاری را مجددا آزمایش کند.

کد خبر 455056

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =