سهامداران «صنایع معدنی عصر نوین بهاباد» را بشناسید / ۲ ناشر دانه درشت پشت «صنایع معدنی نوظهور شاهرود»

اولین خط تولید شرکت صنایع معدنی نوظهور شاهرود با ظرفیت ۴ هزار تن کاغذ صنعتی راه اندازی خواهد شد.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ اسدا... فرشاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان به عنوان یکی از سهامداران عمده شرکت فولاد شاهرود در ارتباط با عرضه اولیه این شرکت گفت: شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با ۵۳.۶ درصد مالکیت، سهامدار شرکت فولاد شاهرود است. شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز در حدود ۳۴ درصد این شرکت را دارد که در مجموع این ۲ شرکت با ۸۵ درصد، سهامداران عمده شرکت فولاد شاهرود را تشکیل می‌دهند.

سهامداران «صنایع معدنی عصر نوین بهاباد» را بشناسید / ۲ ناشر دانه درشت پشت «صنایع معدنی نوظهور شاهرود»
مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان:
اولین خط تولید «شرکت صنایع معدنی نوظهور شاهرود »
با ظرفیت ۴ هزار تن کاغذ صنعتی راه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان:

احداث یک خط تولید آهن اسفنجی به روش SL/ RN با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال از جمله مهمترین برنامه‌های آهن و فولاد غدیر ایرانیان است.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد شاهرود، احداث یک خط تولید آهن اسفنجی به روش SL/ RN با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال است. بخش زیادی از آهن اسفنجی در کشور هندوستان با روش SL/ RN تولید می‌شود و شرکت فولاد دامغان نزدیک به ۴ سال است که از این تکنولوژی برای تولید آهن اسفنجی بهره می‌برد. در این روش، از سنگ آهن دانه‌بندی شده هماتیتی، پودر زغال سنگ‌، زغال سنگ‌ های کک شو، زغال سنگ‌های صنعتی و حرارتی برای تولید استفاده می‌شود، بنابراین دست تولیدکننده برای ترکیب مواد اولیه تولید آهن اسفنجی باز است.

وی بیان کرد: این ۴ سال تجربه موفقی بوده است و فولاد شاهرود مواد اولیه خود را از منطقه همجوار دامغان تهیه می‌کند. راه اندازی خط تولید آهن اسفنجی به روش SL/ RN توسط سهامداران عمده فولاد شاهرود یعنی شرکت آهن و فولاد ایرانیان و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تامین خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

شرکت فولاد فلات پارسی در راه فرابورس + جزئیات


فرشاد تصریح کرد: این شرکت تاکنون آهن اسفنجی خود را از شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان و شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر تامین می‌کرد که سهامداران تصمیم گرفتند خط تولید آهن اسفنجی به روش SL/ RN احداث شود و تامین منابع مالی آن توسط شرکت چادرملو و آهن و فولاد ایرانیان بعد از عرضه اولیه در فرابورس انجام خواهد شد. متعهد شدیم تامین منابع مالی با روش سلب حق تقدم و صرف سهام انجام شود به شکلی که منابع مالی را در شرکت نگه داریم و صرف اجرای طرح‌های توسعه کنیم.

براساس پیش‌بینی‌ها، نصب تجهیزات «شرکت صنایع معدنی عصر نوین بهاباد» برای تولید کنسانتره در پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل و از فصل بهار ۱۴۰۲ وارد مدار تولید شود.

سهامداران عمده شرکت صنایع معدنی عصر نوین بهاباد

وی در ارتباط با این پرسش که آیا از زیرمجموعه‌های شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، شرکتی بورسی خواهد شد، گفت: «شرکت صنایع معدنی عصر نوین بهاباد» برای تولید کنسانتره ایجاد شده است، ۳۵ درصد سهام این شرکت متعلق به شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان و ۶۵ درصد سهام آن متعلق به چادرملو است و پیش‌بینی می‌کنیم در پایان سال ۱۴۰۱ نصب آن تکمیل و از فصل بهار ۱۴۰۲ وارد مدار تولید شود. این مجموعه بخشی از کنسانتره گندله سازی بهاباد را تامین می‌کند و به نظر می‌رسد تصمیم سهامداران عمده آن با توجه به قابلیت بورسی شدن این مجموعه، این است که بعد از تکمیل و ورود به فاز بهره برداری، سهام این شرکت در بورس عرضه شود.

راه اندازی کارخانه تولید کاغذ صنعتی با ظرفیت ۴ هزار تن

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در ارتباط با «شرکت صنایع معدنی نوظهور شاهرود » گفت: این شرکت، یکی از پروژه‌هایی است که شرکت آهن و فولاد ایرانیان به همراه شرکت فولاد شاهرود و چادرملو سهامداران عمده آن را تشکیل می دهند. اولین خط تولید این شرکت با ظرفیت ۴ هزار تن کاغذ صنعتی راه اندازی خواهد شد. تولیدات این کارخانه، مواد اولیه کاغذ پاکت‌های بسته بندی و اداری، کاغد دیواری و طیف وسیعی از مصارف را تشیکل می‌دهد. این مواد اولیه دوستدار محیط زیست و جایگزینی برای استفاده از چوب برای تهیه مواد اولیه است و کاغذ خوبی است.

کد خبر 454531

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =