رئیس‌جمهور باید در مجلس درباره گرانی‌ها توضیح دهد

نماینده مردم آق قلا در مجلس با بیان اینکه گرانی اقلام مصرفی و اجاره بهای مسکن مردم را با مشکل مواجه کرده است از رئیس جمهور خواست تا با حضور در مجلس در خصوص ادامه مسیر توضیحاتی به نمایندگان ارائه کنند.

به گزارش صدای بورس رمضانعلی سنگدوینی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، خطاب به رئیس جمهور گفت: بانک ها در این شرایط سخت اقتصادی مردم را برای پرداخت تسهیلات اذیت می کنند. لازم است دستور قاطعی از جانب شما برای کمک به مردم در این شرایط حساس صادر شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: گرانی اقلام مصرفی، اجاره بهای مسکن مردم به ویژه اقشار ضعیف را با مشکل مواجه کرده است، از شما می خواهم در جلسه صحن حضور پیدا کرده، در خصوص ادامه مسیر برای نمایندگان توضیح دهید تا مشکلات حل شود.


بیشتر بخوانید: دفاع وزیر صمت از کارنامه وزارتش در نماز جمعه


به گزارش ایلنا -وی افزود: از آقای ساداتی نژاد تشکر می کنم که بخش اعظمی از مطالبات گندمکاران و کلزا کاران را پرداخت کرده است. ان شاءالله در هفته آینده نیز مابقی مطالبات نیز پرداخت شود.

کد خبر 454483

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اثر افزایش قیمت خوراکی ها بر دهک‌های پایین

    اثر افزایش قیمت خوراکی ها بر دهک‌های پایین

    طبق گزارش های رسمی افزایش هزینه برای خانوارها در ۹ دهک به بالای ۵۰ درصد رسیده که برای دهک اول به عنوان کم درآمدترین ، ۶۴ درصد بوده است.

  • استیضاح وزیر صمت اعلام وصول نشد

    استیضاح وزیر صمت اعلام وصول نشد

    رئیس مجلس از درخواست رئیس جمهور جهت ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت خبر داد.

  • دولت از مجلس فرصت خواست

    دولت از مجلس فرصت خواست

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما از استیضاح وزیر صمت، سیاسی نبود، گفت: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان‌پذیر نیست را دریافت کرد. به همین جهت باید هرچه سریعتر لایحه تشکیل وزارتخانه های جدید را به مجلس ارائه و دو وزیر جدید را برای گرفتن رأی اعتماد معرفی کند.

  • ترفندی که از کودکان کار به سالمندان نیازمند رسید

    ترفندی که از کودکان کار به سالمندان نیازمند رسید

    در گذشته کودکان کار از مردم درخواست می‌کردند برایشان از سوپر مارکت کیک و شیر و بیسکوییت بخرند، اما حالا هم نوع درخواست‌ها تغییر کرده است، هم سن و سال‌ها، زنان و مردان مسن درخواست‌هایشان را مطرح می‌کنند و روغن و تن ماهی و ماکارونی می‌خرند.

  •  ودیعه ۵ تا ۳۵ میلیاردی املاک مسکونی در شمال پایتخت

    ودیعه ۵ تا ۳۵ میلیاردی املاک مسکونی در شمال پایتخت

    افزایش قیمت مسکن سبب شده تا میزان ودیعه املاک بزرگ متراژ در شمال تهران نیز افزایش چشمگیری یابد به طوری که برای رهن کامل آپارتمان و املاک ویلایی به بودجه‌ای بین ۵ تا ۳۵ میلیارد تومان نیاز است.

  • توقف طرح های عمده کشور با قیمت گذاری دستوری

    توقف طرح های عمده کشور با قیمت گذاری دستوری

    متاسفانه طرح‌های توسعه‌ای که به منظور سرمایه‌گذاری تعریف شده، به دلیل کسری که برای نرخ بازگشت سرمایه که متاثر از قیمت فروش است، محقق نمی‌شود.

  •  تب بازار مسکن فروکش می‌کند؟

    تب بازار مسکن فروکش می‌کند؟

    یک کارشناس بازار مسکن گفت: اگر مذاکرات منجر به کاهش نرخ ارز شود و این افت قابل ملاحظه باشد می‌توان نسبت به ثبات و فروکش تب بازار مسکن امیدوار بود. البته به شرطی که کاهش نرخ ارز چشمگیر باشد و تداوم پیدا کند.

  • زوال طبقه متوسط در شکاف بین دارا و ندارها

    زوال طبقه متوسط در شکاف بین دارا و ندارها

    نرخ تورم خرداد ماه رکورد زد. تورم ماهانه ۱۲٫۱ درصد و تورم نقطه به نقطه ۵۲٫۵ درصد بیشتر شده است. این بالاترین نرخ تورم تجربه شده در چند دهه گذشته است. پیش از این کارشناسان اقتصادی بروز تورم را هشدار داده بودند. اما قرار است نرخ تورم تا کجا پیش برود؟

  •  آیا تورم دولت قبل به ۶۰ درصد رسیده بود؟

     آیا تورم دولت قبل به ۶۰ درصد رسیده بود؟

    شب گذشته رئیس جمهور ادعا کرد کشور را با تورم ۶۰ درصدی تحویل گرفتیم. این در حالی است که نرخ تورم نه تنها در مرداد که در ماه‌های قبل از آن هیچگاه به ۶۰ درصد نرسیده است. آیا رئیسی به مردم آمار اشتباه داد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =