فروش صادراتی مناسب نوری در خرداد

نوری در خرداد ماه مبلغ ۷۸,۶۷۵ میلیارد ریال فروش داشت.

به گزارش صدای بورس، فروش شرکت پتروشیمی نوری در خردادماه یک درصد رشد کرد.

براساس این گزارش؛ نوری در خرداد ماه مبلغ ۷۸,۶۷۵ میلیارد ریال فروش گزارش کرده که نسبت به اردیبهشت ماه ۱ درصد و نسبت به متوسط مبلغ فروش دو ماه گذشته ۳ درصد رشد داشته است. همچنین مبلغ فروش سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱، نسبت به مبلغ فروش شرکت در سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ حدود ۸۱ درصد بهبود یافته است.
در خرداد ماه مقدار تولید نوری حدود ۸ درصد نسبت به اردیبهشت افت داشته است. مقدار فروش پارازاین نسبت به ماه گذشته ۳۵ درصد کاهش داشته است و علی رغم افزایش نرخ فروش ۹ درصدی این محصول منجر به افت مبلغ فروش داخلی شده است.
اما مبلغ فروش صادراتی شرکت به مدد افزایش ۵۴ درصدی مقدار صادرات محصول رافینیت با رشد همراه شده و افت فروش داخلی را جبران کرده است.
نرخ فروش صادراتی برش سنگین و رافینت به ترتیب از ۱،۰۹۶ و ۸۰۵ دلار به ازای هر تن اردیبهشت، به ۱،۲۹۷ و ۷۲۶ دلار به ازای هر تن در خرداد ماه رسیده است. همچنین نرخ فروش صادراتی پارازایلن از ۱،۱۶۹ دلار به ازای هر تن ماه گذشته به ۱،۲۹۲ دلار به ازای هر تن در ماه مورد گزارش رسیده است.
لازم به ذکر است از مقدار تولید شرکت در خرداد، حدود ۴۱ هزار تن برش سنگین و ۱۳ هزار تن پارازایلن باقیمانده که در ماه های آینده نوری می تواند این موجودی را به فروش رساند.

فروش صادراتی مناسب نوری در خرداد

منبع: دیدگاه آبان

کد خبر 454461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =