۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
گوشت گوسفندی ارزان شد

بررسی های میدانی نشان می دهد که قیمت گوشت گوسفندی در بازار به کمتر از ۲۰۰ هزارتومان رسید که نسبت هفته گذشته روند کاهشی داشته است و وضعیت بازار بیانگر تداوم کاهش قیمت ها خواهد بود.

به گزارش صدای بورس - بررسی ها در بازار نشان می دهد که قیمت هر کیلوگرم شقه گوشت گوسفندی در هفته گذشته ۲۲۴ هزار تومان بود که امروز در ابتدای فصل تابستان قیمت این محصول به ۱۸۰ تا ۱۸۹ هزارتومان رسیده است یعنی کاهش بیش از ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان را داشته است.

همچنین امروز قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط بین ۲۰۰ تا ۲۲۵ هزارتومان، بوقلمون ۶۰ تا ۶۹ هزارتومان، تخم مرغ مارک دار ۳۰ تایی بین ۷۰ تا ۷۵ هزارتومان، ماهی قزل آلا زنده بین ۸۹ تا ۹۹ هزارتومان و گوشت مرغ بین ۵۰ تا ۶۴ هزارتومان بوده است.


بیشتر بخوانید :گوشت دوباره گران شد


به گزارش ایرنا - علی اصغر ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی نیز از کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت این نوع گوشت خبرداد و گفت: طی یک ماه اخیر گوشت قرمز بیشتر از هر کالای دیگری روند کاهشی داشته که علت آن پایین آمدن قدرت خرید مردم و گرم شدن هوا است که به نظر می رسد این روند کاهش قیمت ادامه داشته باشد.

وی قیمت هر کیلوگرم شقه بره ماده گوسفندی را بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان و شقه نر گوسفندی بدون دنبه را بین ۱۷۰ تا ۱۷۵ هزار تومان عنوان کرده است.

کد خبر 454266

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کوچ تولیدکنندگان ایرانی به عراق

    کوچ تولیدکنندگان ایرانی به عراق

    در روزهای اخیر خبر رسید که برخی از دامداران، مرغداران و پرورش‌دهندگان ماهی در ایران، به عراق کوچ کرده اند تا تولید را در این کشور ادامه بدهند.

  • مردم توان خرید مرغ ندارند/رشد ۱۰۰ درصدی قیمت جوجه یک روزه بعد از اصلاح قیمت ها

    مردم توان خرید مرغ ندارند/رشد ۱۰۰ درصدی قیمت جوجه یک روزه بعد از اصلاح قیمت ها

    رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: خریدهای شرکت پشتیبانی امور دام اگر به منظور جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکنندگان باشد ظرف یک هفته باید قیمت‌ها واقعی شوند اما در عمل خریدهای شرکت تاثیر چندانی در بازار ایجاد نکرد.

  • استخوان‌فروشی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای/ مجوز فروش دارند؟

    استخوان‌فروشی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای/ مجوز فروش دارند؟

     به تازگی در فضای مجازی فیلمی از عرضه استخوان راسته گوسفندی، در یکی فروشگاه های زنجیره ای در بسته بندی‌های با مجوز سازمان دامپزشکی، در حال دست به دست شدن است. این فیلم با واکنش های زیادی از سوی مردم مواجه شده است و برخی دلیل اصلی آن را شرایط نامساعد اقتصادی عنوان می‌کنند. اما، کارشناسان، فروش استخوان را پدیده تازه نمی‌دانند و معتقدند عرضه استخوان دامی به عنوان بخشی از آلایش قابل مصرف دام، پیش از این نیز وجود داشته و اکنون شکل عرضه بهداشتی‌ آن بیشتر شده است.

  • خرکُشی در حاشیه تهران؛ قیمت نوع خالص «روغن خر» در بازار خیلی گران است/ گوشت‌های خر از کجا سر درمی‌آورند؟

    خرکُشی در حاشیه تهران؛ قیمت نوع خالص «روغن خر» در بازار خیلی گران است/ گوشت‌های خر از کجا سر درمی‌آورند؟

    در سال‌های اخیر پدیده کشتار خر در نقاط مختلف ایران از جمله نواحی کشاورزی و صنعتی حاشیه تهران رواج پیدا کرده است. چندی پیش تصویری در یکی از شبکه‌های اجتماعی از کله‌های بریده چند راس خر که به شکل نامناسب در حاشیه اتوبان آزادگان رها شده بودند واکنش تند کاربران را در پی داشت. گزارش میدانی خبرنگار همشهری آنلاین بی‌ارتباط با این موضوع نیست.

  • گوشت قرمز چند؟

    گوشت قرمز چند؟

    مشاهدات میدانی بازار حاکی از کاهش قیمت گوشت قرمز نسبت به هفته گذشته است.

  •  صید ۲۰‌هزار و ۵۳ تُن کیلکا ماهیان دریای خزر

    صید ۲۰‌هزار و ۵۳ تُن کیلکا ماهیان دریای خزر

    سرپرست معاونت صید و بنادر و ماهیگیری سازمان شیلات ایران از صید ۲۰ هزار و ۵۳ تن کیلکا در آب‌های دریای خزر خبر داد.

  • کدام محصول کشاورزی ایران بیشترین صادرات را دارد؟

    کدام محصول کشاورزی ایران بیشترین صادرات را دارد؟

    رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید درآمدهای حاصل از صادرات مواد غذایی و نقش غیرقابل انکار صنایع غذایی در اشتغال‌زایی موجب شده، تا این صنعت به عنوان یکی از صنایع مهم در رشد اقتصادی کشورها، مورد توجه جدی قرار گیرد.

  • قزال آلا هم گران شد

    قزال آلا هم گران شد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: هر کیلو قزل آلا بدون احتساب سود تولیدکننده ۴۰ هزار تومان کمتر از قیمت تمام شده عرضه می شود.

  • دام کیلویی ۱۳۹ هزار تومان؛ نتیجه عدم حمایت از صنعت دامپروری

    دام کیلویی ۱۳۹ هزار تومان؛ نتیجه عدم حمایت از صنعت دامپروری

    مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور رسیدن قیمت دام سبک زنده به کیلویی ۱۳۹ هزار تومان را نتیجه بی‌تدبیری و عدم حمایت وزارت جهادکشاورزی از صنعت دامپروری دانست و گفت: دولت باید به نحوی عمل کند که هم تولیدکننده سرپا باشد و هم مصرف کننده راضی باشد. این درست نیست که با سرکوب تولیدکننده، مصرف کننده را راضی کرد یا از حق مصرف کننده به تولید کننده داده شود.

  • مرغ به قیمت مصوب رسید

    مرغ به قیمت مصوب رسید

    مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت مرغ گرم در بازار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =