۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
محصولات فرنگی ارزان شد

مقایسه آخرین نرخنامه‌ خردادماه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نشان می‌دهد، قیمت محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار برای چهارمین هفته متوالی بین ۳۰۰تا ۳هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش صدای بورس، مقایسه آخرین نرخنامه‌ خردادماه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نشان می‌دهد، قیمت محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار برای چهارمین هفته متوالی بین ۳۰۰تا ۳هزار تومان کاهش یافته است.

سیب زمینی، فلفل دلمه سبز، ذرت شیرین، باقلا سبز، نخود فرنگی و گوجه محصولاتی هستند که کاهش قیمت داشته‌اند. بیشترین افت قیمت مربوط به سیب زمینی سردخانه‌ای بود که با ۳هزار تومان کاهش به ۸هزار تومان رسید.

 تداوم کاهش قیمت محصولات فرنگی | هر کیلو سیب زمینی و گوجه فرنگی چند؟

منبع: همششهری آنلاین

کد خبر 453962

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • میوه ارزان شد؟

    میوه ارزان شد؟

    رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به تنوع میوه های نوبرانه، قیمت تمامی اقلام میوه نسبت به هفته گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

  • چرا همه چیز گران شد؟

    چرا همه چیز گران شد؟

    تبعات تصمیم جدید دولت برای حذف ارز ترجیحی (دلار ۴۲۰۰ تومانی) به تدریج و چنانکه پیش‌بینی می‌شد، به دیگر حوزه‌ها هم کشیده شده است.

  • رب هم گران شد

    رب هم گران شد

    بررسی‌های میدانی حاکی از آن است که پس از کمیاب شدن روغن حال نوبت به رب گوجه رسیده است و همسو با کمیاب شدن آن زمزمه‌هایی در خصوص افزایش قیمت این محصول به گوش می‌رسد.

  • سیب به پاکستان می رود

    سیب به پاکستان می رود

    رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران گفت: صادرات سیب به کشور پاکستان از شهریور ماه امسال انجام می شود.

  • داستان ذرت آلوده هنوز ادامه دارد

    داستان ذرت آلوده هنوز ادامه دارد

    در جریان ترخیص ۲۷ هزار تن ذرت آلوده ، تحویل کالای آلوده از سوی انبار نگهدارنده انجام شده و گمرک علیه آن اعلام جرم کرده است. در حالی شرکت انبارهای عمومی، انبار مربوطه را متعلق به خود نمی‌داند که این انبار در منطقه ویژه قرار دارد و از سوی سازمان بنادر در اختیار بخش خصوصی بوده است.

  • میوه‌های نوبرانه چند؟

    میوه‌های نوبرانه چند؟

    مشاهدات میدانی حاکی از آن است که هزینه خرید دو تا سه قلم از میوه های فصل و نوبرانه بیش از ۱۰۰ هزار تومان خواهد شد.

  • ارزش صادرات یک بشکه کنسانتره انار، بیشتر از نفت!

    ارزش صادرات یک بشکه کنسانتره انار، بیشتر از نفت!

    دبیر انجمن صنایع آبمیوه و کنسانتره گفت که یک بشکه کنسانتره انار به مراتب قیمت بالاتری از یک بشکه نفت دارد و اگر بر صادرات این گونه محصولات که ارزش افزوده بالایی دارند تاکید شود به نفع واحدهای کشاورزی هم هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =