پیشنهاد رعایت حد ضرر ۱۳۵ تومان برای " وهور "

تحلیل تکنیکال وهور را در ادامه بخوانید.

به گزارش صدای بورس، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با واکنش به سطح حمایتی ۱۰۰ تومان، روند رو به رشدی را آغاز کرد.

در تحلیل تکنیکال سهم وهور مشخص شد؛ بعد از نزول قیمتی طولانی مدتی که داشته با واکنش به سطح حمایتی ۱۰۰ تومان، روند رو به رشدی را آغاز کرده است. سهم بعد از دستیابی به هدف قیمتی ۱۶۰ تومان وارد فاز اصلاح قیمتی و زمانی شده است.

در حال حاضر قیمت در محدوده مقاومتی ۱۵۰ تومان قرار دارد که محدوده مقاومتی مهمی برای سهم محسوب می‌شود در صورت شکست این مقاومت، خط روند نزولی بلندمدت سهم شکسته خواهد شد و اهداف قیمتی ۱۷۵ و ۱۹۵ تومان در دسترس خواهند بود اما باتوجه به کاهش قدرت روند فعلی انتظار می‌رود سهم مدتی در همین محدوده نوسان داشته باشد تا بتواند پتانسیل لازم برای ادامه روند را کسب کند. رعایت حدضرر ۱۳۵ تومان توصیه می‌شود.

در تحلیل بنیادی مشخص شد؛ شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور که با نماد وهور فعالیت دارد، در زمینه سرمایه‌گذاری در صنعت برق و احداث نیروگاه فعالیت دارد. سه شرکت نیروگاهی بورسی و نه شرکت نیروگاهی غیر بورسی در پرتفوی سرمایه‌گذاری شرکت قرار دارند.

طرح‌های توسعه‌ای متعددی در شرکت‌های زیرمجموعه در دست اجرا است که از این میان نیروگاه جاسک در آبان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مطابق گزارشات ۳ماهه، وضعیت فاکتورهای بنیادی سهم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بهبود یافته اما هنوز شرکت نتوانسته به سود خالص دست یابد. باتوجه به چشم‌انداز تغییر در قیمت‌گذاری فروش برق و رفع تحریم‌ها، انتظار می‌رود شرکت بتواند در آینده به سودآوری برسد.

منبع: کارگزاری آتی ساز بازار

کد خبر 453561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =