تقسیم سود بیش از ۹۰ درصدی در مجمع  " دشیمی "

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیمی دارویی داروپخش در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد که در ادامه این گزارش مصوبات این مجمع را می‌خوانید.

به گزارش صدای بورس؛ شرکت شیمی دارویی داروپخش یکی از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین TPICO محسوب می‌شود و سهام اصلی آن متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) است. شرکت شیمی دارویی داروپخش (DPPC) با حمایت سازمان یونیدو در سال ۱۳۷۱ تاسیس و در سال ۱۳۷۵ به عنوان شرکتی ایرانی با سهامی عام به بهره‌برداری رسید و در سال ۱۳۸۱ نیز با نماد "دشیمی" در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

در این مجمع سعید کوچکی، مدیرعامل شرکت شیمی دارویی داروپخش به ارائه گزارش عملکرد این شرکت پرداخت. کوچکی در مورد برنامه های آتی شرکت گفت: رسیدن به جایگاه برتر در تولید مواد اولیه دارویی و نیمه ساخته در داخل کشور با تایید بر ارتقا توان تولید محصولات با کیفیت، رشد درآمد، افزایش سودآوری، نوآوری و خلاقیت در توسعه سبد محصولات جدید و ورود به بازارهای جدید جهانی تا سال ١٤٠٤ از برنامه های اصلی شرکت است.


  • بیشتر بخوانید:

بهترین صنایع برای سرمایه گذاری کدامند؟


وی افزود: افزایش ظرفیت، تنوع تولید با استفاده از تغییر جانمایی، نصب ۵ دستگاه رآکتور، ۲ دستگاه سانتریفیوژ و تولید ۳۲ تن محصول جدید در سال ۱۴۰۰ به ارزش ۲۲۰.۰۰ میلیون ریال شامل محصولات والزارتان، فنوفیبرات، آتورواستاتین، سولیفناسین از اهم اقدامات در راستای تولید داروهای جدید بوده است.

کوچکی تشریح کرد: فروش خالص و سود عملیاتی شرکت نسبت به سال ۱۳۹۹ نزدیک به دو برابر شده است، به طوری که فروش خالص از مبلغ ۲.۴۴۰.۹۹۶ میلیون ریال به ۴.۲۹۷.۳۱۱ میلیون ریال رسیده همچنین سود عملیالتی شرکت از مبلغ ۱.۱۳۹.۶۲۴ میلیون ریال به ۲.۰۳۲.۱۹۰ میلیون ریال ارتقا پیدا کرده است.

تقسیم سود بیش از ۹۰ درصدی در مجمع  " دشیمی "

در پایان پس از استماع گزارش هیات مدیره روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب و مبلغ ۳۱۲۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم بین سهامداران تقسیم شد؛ همچنین حق حضور اعضای هیات مدیره مبلغ ۴۵ میلیون ریال تعیین شد.

کد خبر 453402

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =