احتمال ثبت‌نام مجدد نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از احتمال ثبت‌نام مجدد در نهضت ملی مسکن طی امسال خبر داد و گفت:در برخی مناطق با موانعی پیش‌بینی نشده مواجه شدیم.

به گزارش صدای بورس، خلیل محبت‌خواه یادآور شد: ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن با توجه به درخواست متقاضیان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشت و تلاش می‌کنیم پایان ماه جاری ( خرداد ۱۴۰۱) پالایش متقاضیان را به اتمام برسانیم

وی ادامه داد: در تهران و در شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پاکدشت متقاضیان می‌توانستند ثبت نام کنند و در ویرایش جدید متقاضیان باید شهر مورد سکونت خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به این‌که حدود ۵.۵ میلیون نفر در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: حدود ۴ میلیون نفر واجد شرایط نهضت ملی مسکن بودند، امیدواریم امسال مجددا زمینه ثبت نام متقاضیان را فراهم کنیم.

به گزارش تسنیم ،مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن طی امسال خبر داد و گفت: در برخی مناطق با موانعی پیش‌بینی نشده مواجه شدیم، اما سعی خواهیم کرد در برخی از شهرها امسال قطعا واحدی را افتتاح کنیم.

کد خبر 453400

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اولین پروژه طرح نهضت ملی مسکن در تهران کلید خورد

    اولین پروژه طرح نهضت ملی مسکن در تهران کلید خورد

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: آغاز عملیات اجرایی ۱۵هزار و۴۸۰ نهضت ملی مسکن که جزو اولین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در تهران کلید خورد.

  • علت رشد مسکن در اردیبهشت چه بود؟

    علت رشد مسکن در اردیبهشت چه بود؟

    یک کارشناس بازار مسکن گفت: افزایش شش درصدی ماهیانه قیمت خانه در شرایطی رخ داد که بازارهای طلا، ارز و بورس، رشدی متناسب با تورم نداشتند و به همین خاطر بخشی از سرمایه‌ها به منظور حفظ ارزش پول وارد بازار مسکن شد اما اگر دولت بتواند تحرکی در حوزه ساخت و ساز ایجاد کند قیمت مسکن تا حدودی کنترل می‌شود.

  • اگر تا یک ماه پاسخ استعلام نهضت مسکن نیامد نگران نباشید

    اگر تا یک ماه پاسخ استعلام نهضت مسکن نیامد نگران نباشید

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر بانک‌ها تسهیلات۴۵۰ میلیون تومان نهضت ملی مسکن را پرداخت می‌کنند و مشکلی از این بابت وجود ندارد، گفت: اگر پاسخ استعلام متقاضیان بیشتر از یک ماه طول کشید مثبت تلقی می‌شود.

  • جزئیات برنامه دولت و بانک مرکزی برای مهار تورم

    جزئیات برنامه دولت و بانک مرکزی برای مهار تورم

    طبق برنامه‌ای که بانک مرکزی در دستور کار قرار داده است، اضافه برداشت بانک‌ها از منابع بانک مرکزی در راستای مهار تورم کنترل می‌شود.

  • چرا وام ودیعه مسکن به مجردها تعلق نمی‌گیرد؟

    چرا وام ودیعه مسکن به مجردها تعلق نمی‌گیرد؟

    اولویت در پرداخت وام ودیعه مسکن، پوشش خانوارهای مستاجر واجد شرایط است و از آنجایی که همه تلاش دولت در طرح‌های حمایتی مسکن، تشویق به ازدواج و حمایت از تشکیل خانواده است، وام ودیعه مسکن به مجردها تعلق نمی‌گیرد.

  • ابهام در میزان تأمین اراضی نهضت مسکن

    ابهام در میزان تأمین اراضی نهضت مسکن

    با توجه به اطلاعات به دست آمده از برخی آمارها درباره نهضت ملی مسکن، تراکم واقعی واحدهای مسکونی این طرح برابر ۷۰ خانواده در هکتار و معادل ۲ برابر تراکم تهران و ۱۲ برابر متوسط شهرهای بزرگ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =