طرح توزیع کیلویی نان در شورای آرد و نان بررسی می شود

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح توزیع کیلویی نان در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده و در حال بررسی است.

به گزارش صدای بورس، مسعود امرالهی در رابطه با طرح عرضه کیلویی نان اظهار کرد: این طرح در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده و بخش خصوصی، دولتی، اصناف و دستگاه های ذیربط عضو در شورا در حال بررسی طرح هستند.

وی افزود: انتظار دولت بر این است که مردم نان را باکیفیت و عرضه مناسب دریافت کنند و فروش کیلویی نان جلوی کم فروشی و گرانفروشی را خواهد گرفت.


بیشتربخوانید:خبر جدید در مورد قیمت نان


امراللهی خاطرنشان کرد: احتمال دارد در حوزه نان بربری و سنگک، نان توسط نانوایان خام تر پخته شود که مردم به سمت واحدهای صنفی با کیفیت‌تر متمایل می شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با همکاری شرکت خدمات بازرگانی تامین آرد استان ها تا چهار ماه آینده انجام شده و هیچ افزایش قیمتی هم در دستور کار دولت نخواهد بود.

کد خبر 453185

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خبرهای جدید در مورد قیمت نان

    خبرهای جدید در مورد قیمت نان

    دبیر اطلاع رسانی ستاد نان اظهار داشت: بانک مرکزی و چند بانک در حال طراحی مدلی هستند و ١۵ استان پایلوت این طرح شدند که از طریق پوز و پایانه فروش نصب شده در نانواها مشخص می‌شود که مردم چقدر نان خریده‌اند تا به همان میزان آرد به آنها اختصاص پیدا کند و اضافه‌تر از آن، آردی به نانواها اختصاص پیدا نمی‌کند.

  • خبرهای جدید وزیر در مورد نان

    خبرهای جدید وزیر در مورد نان

    سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هیچ تغییری در قیمت بنزین صورت نخواهد گرفت و اگر طرحی در جایی اجرا می شود، به معنی این نیست که در کل کشور اجرا می شود.

  • نان کیلویی بخریم یا نه؟

    نان کیلویی بخریم یا نه؟

    رئیس هیات مدیره انجمن صنفی آردسازان ایران می‌گوید در بسیاری از کشورها نان به صورت کیلویی فروخته می‌شود و فروش نان به صورت کیلویی باعث می‌شود قیمت‌ها قابل کنترل باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =