موجودی ۳ میلیون تنی کالای اساسی در ۱۳ بندر کشور

سازمان بنادر و دریانوردی از موجودی حدود ۳ میلیون تنی کالای اساسی در بنادر شمالی و جنوبی کشور تا ۱۵ خردادماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش صدای بورس، بر اساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی میزان موجودی کالاهای اساسی در ۱۳ بندر کشور شامل بنادر امام خمینی (ره)، شهید رجایی، ‌ امیرآباد، نوشهر، انزلی، شهید باهنر، بوشهر، چابهار، خرمشهر، لنگه، آبادان، ‌ فریدونکنار و آستارا تا ۱۵ خرداد ۲ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۴۴ تن بوده است.

بر این اساس موجودی کالاهای اساسی تا نیمه خرداد در بندر امام خمینی (ره) معادل ۲ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۷۶۴ تن، در بندر شهید رجایی ۲۲ هزار و ۲۷۱ تن، در بندر امیرآباد ۳۳۱ هزار و ۸۲۶ تن، در بندر نوشهر ۱۶۷ هزار و ۷۰۱ تن، در بندر انزلی ۶۴ هزار و ۲۹۶ تن، در بندر شهید باهنر ۲۸۸۰ تن، در بندر بوشهر۲۴۲۹ تن، در بندر چابهار ۱۸ هزار و ۴۵۵ تن، در بندر خرمشهر ۸۲ تن، در بندر لنگه ۷۰ تن، در بندر فریدونکنار ۲۱ هزار و ۸۲۵تن و در بندر آستارا ۲۲ هزار و ۴۶۳ تن بوده است.


بیشتر بخوانید: امید رهایی / آیا تجارت ایران با دیگر کشورها رونق می‌گیرد؟


میزان موجودی کالاهای کانتینری در ۱۳ بندر کشور شامل بنادر امام خمینی (ره)، شهید رجایی، ‌امیرآباد، نوشهر، انزلی، شهیدباهنر، بوشهر، چابهار، خرمشهر، لنگه، آبادان، ‌فریدونکنار و آستارا تا ۱۶ خردادماه سال جاری ۹۰ هزار و ۱۶۴ TEU بوده است.

همچنین میزان موجودی کالاهای غیرکانتینری در ۱۳ بندر کشور شامل امام خمینی (ره)، شهید رجایی، ‌امیرآباد، نوشهر، انزلی، شهیدباهنر، بوشهر، چابهار، خرمشهر، لنگه، آبادان، ‌فریدونکنار و آستارا تا نیمه خردادماه سال ۱۴۰۱ معادل ۶ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۲۸۱ تن بوده است.

به گزارش تسنیم، میزان موجودی کالاهای غیرکانتینری تا نیمه خرداد در بندر امام خمینی (ره) ۲ میلیون و ۹۵۹هزار و ۳۹۸ تن، در بندر شهید رجایی ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۴۲۲ تن، در بندر امیرآباد ۴۲۳ هزار و ۷۴۴ تن، در بندر نوشهر ۱۷۷ هزار و ۸ تن، در بندر انزلی ۱۲۰ هزار و ۳۵۱ تن، در شهیدباهنر ۱۸ هزار و ۱۵۸ تن، در بندر بوشهر ۲۱ هزار و ۵۴۹ تن، در بندر چابهار ۸۱ هزار و ۸۹۹ تن، در بندر خرمشهر ۵۲ هزار و ۶۵ تن، در بندر لنگه ۴ هزار و ۲۲۸ تن، در بندر آبادان ۷ هزار و ۹۱۰ تن، در بندر فریدونکنار ۲۱ هزار و ۸۵۰ تن و در بندر آستارا ۲۶ هزار و ۶۹۹ تن بوده است.

کد خبر 453133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =