سقوط ۹۴۰ میلیارد دلاری بازار کریپتو

امروز ارزش بازار رمزارزها بیش از ۲.۷ درصد رشد کرد و به یک هزار و ۲۴۵ میلیارد دلار افزایش یافت. با این حال، از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ارزش این بازار با افتی ۹۴۰ میلیارد دلاری روبه‌رو شده است.

صدای بورس- حبیب علیزاده؛ ارزش معاملات روزانه نیز بیش از ۱۴ درصد افزایش یافت و به ۹۰.۷ میلیارد دلار رسید.

در میان ۱۰۰ رمزارز بزرگ بر اساس ارزش بازار، چین‌لینک و تتا با بیش از ۱۳ درصد رشد قیمت روبه‌رو شدند. اما لونا (ترا) همین مقدار افت قیمت را تجربه کرد.

در معاملات ۲۴ ساعت گذشته، سهم بیت‌کوین از بازار به ۴۶.۵ درصد رسید.

روند صعودی تعداد ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد. هم‌اکنون تعداد ارزهای دیجیتال موجود در بازار به ۱۹ هزار و ۷۸۰ رمزارز رسیده است که در ۵۲۷ صرافی جهانی مورد معامله قرار می‌گیرند.

سقوط ۹۴۰ میلیارد دلاری بازار کریپتو

کد خبر 453116

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • داستان لوگوی نارنجی بیت‌کوین را می دانید؟

    داستان لوگوی نارنجی بیت‌کوین را می دانید؟

    علاقه‌مندان تا به امروز به انتشار لوگوهای جدید برای بیت‌کوین ادامه داده‌اند اما جامعه بیت‌کوین هنوز با نمادی روبرو نشده است که نزدیک به ₿ نارنجی محبوب باشد.

  • سقوط بیت‌کوین چقدر محتمل است؟

    سقوط بیت‌کوین چقدر محتمل است؟

    بیت‌کوین روی مرز ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود و هیچکس نمی‌داند که ریزش ادامه دارد یا اصلاح تمام شده و بازار به زودی رشد می‌کند اما هنوز سناریو نزولی پررنگ‌تر است.

  • وضعیت تلخ بیت کوین

    وضعیت تلخ بیت کوین

    بیت‌کوین ماه‌ها پس از اینکه به بالاترین حد خود رسیده بود در روز دوشنبه پایین‌ترین سطح ۱۸ ماهه خود یعنی زیر ۲۵هزار دلار را تجربه کرد زیرا سرمایه‌گذاران در مواجهه با فروش کنونی بازارهای جهانی از دارایی‌های پرخطر دوری کردند.

  • خطری که بیت‌کوین را تهدید می‌کند

    خطری که بیت‌کوین را تهدید می‌کند

    بیت‌کوین در خطر سقوط به ۲۰ هزار دلار است زیرا قیمت بیت‌کوین الگوی فنی نزولی کلاسیک را تشکیل می‌دهد.

  •  اتریوم و بیت کوین در سراشیبی سقوط

    اتریوم و بیت کوین در سراشیبی سقوط

    به گفته کوین مارکت کپ، با لغزش صبح روز شنبه شاهد سقوط اتریوم به زیر سطح حمایت کلیدی خود یعنی ۱۰۰۰ دلار و سقوط بیت‌کوین تا ۱۸هزار و ۹۰۵ دلار بودیم که نشان دهنده پایین‌ترین سطح قابل‌توجه در بازار ارزهای دیجیتال نزولی کنونی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =