نشست تخصصی نقد و بررسی گزارش ارزشگذاری سهام تپسی

مرکز مالی ایران در نظر دارد « نشست تخصصی نقد و بررسی گزارش ارزشگذاری سهام شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس (تپسی)» را در روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ از ساعت ۱۵ الی ۱۸ برگزار کند

به گزارش صدای بورس، ارزشگذاری دارایی‌ها از جمله اوراق بهادار یکی از ارکان اصلی مؤثر بر تصمیم‌گیری‌های مالی و ‌سرمایه‌گذاری اشخاص حقیقی و حقوقی در کسب‌وکارهای شخصی کوچک تا کسب‌وکارهای بزرگ و بین‌المللی به شمار می‌آید.

ارزشگذاری اصولی و صحیح دارایی‌ها باعث تخصیص بهینه منابع سرمایه‌ای شده و این امر نقش عمده‌ای در رشد و توسعه اقتصادی ایفا می‌کند. در چند سال اخیر ارزشگذاری شرکت‌ها به یکی از مهم‌ترین و درعین‌حال پیچیده‌ترین مفاهیم اقتصادی هر کشور تبدیل‌شده به‌طوری‌که در حال حاضر تعیین ارزش شرکت‌ها در کشورهای توسعه‌یافته که دارای بازار سرمایه پیشرفته ای هستند، توسط بانک‌های سرمایه‌گذاری و مشاوران سرمایه‌گذاری و با استفاده از استانداردهای مختص به هر صنعت تعیین می‌شود.

با توجه به توسعه بازارهای مالی کشور و افزایش تنوع و پیچیدگی انواع مدل‌های کسب‌وکاری شرکت‌ها، ارزشگذاری تبدیل به موضوعی کاملاً تخصصی شده و خدمات ارزشگذاری در حوزه‌های مختلف از قبیل؛ استارتاپ‌ها، شرکت‌های بالغ، نهادهای مالی، دارایی‌های نامشهود و برند، ارزشگذاری مبتنی بر مشتری، پرتفولیو ‌سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز و ... به‌صورت تخصصی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه ‌می‌شود.

در همین راستا مرکز مالی ایران در نظر دارد « نشست تخصصی نقد و بررسی گزارش ارزشگذاری سهام شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس (تپسی)» را در روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ از ساعت ۱۵ الی ۱۸ با حضور متخصصان حوزه ارزشگذاری از جمله سعید اسلامی بیدگلی، احمد پویانفر، مجید امروی، سعید باجلان، علی نوروزی و همچنین احسان مرادی و اسماعیل غلامی به عنوان نماینگان ارزشیاب برگزار کند. علاقه مندان جهت شرکت در این نشست تخصصی می توانند به سایت مرکز مالی ایران به نشانی www.ifc.ir مراجعه و یا با شماره ۶۲۸۴۳۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 453112

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =