دستگیری ۱۶ نفر از سرشاخه ها و اخلالگران در بازار

سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی از دستگیری ۱۶ سرشاخه اصلی و اخلالگر ارز فردایی و طلا خبر داد.

به گزارش صدای بورس، سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای مصوبه اخیر سران قوا مبنی بر غیر قانونی بودن معاملات فردایی طلا و ارز با عنایت به اینکه اخلالگران بازر ارز و طلا با ایجاد تقاضای کاذب و غیر واقعی نسبت به افزایش تقاضا و بالا بردن قیمت طلا و ارز اقدام می کردند، با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی مخلان بازار ارز فردایی و طلا اقدام و با هماهنگی قضائی و بانک مرکزی ۱۶ نفر از اخلالگران و سرشاخه های تاثیرگذار در این بازار را دستگیر کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین ،سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: با توجه به مصوبه اخیر، شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به اخلال در این بازار می کنند در دستور کار پلیس بوده و ماموران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی به کسانیکه در این بازار فعالیت داشته و یا قصد ورود به این بازار غیر قانونی را دارند، هشدار جدی می دهد که تحت رصد پلیس هستند و درصورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 452868

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دولت چگونه می‌تواند ترمز قیمت خودرو را بکشد؟

    دولت چگونه می‌تواند ترمز قیمت خودرو را بکشد؟

    یکی از اصلی ترین مشکلات صنعت خودروسازی کشور شیوه قیمت گذاری است؛ شیوه ای که منجر به ایجاد زیان انباشته حدود ۹۰ هزار میلیارد تومانی برای خودروساز و نارضایتی مصرف کننده شده است.

  • قیمت شوینده‌ها باید به نرخ قبلی برگردد

    قیمت شوینده‌ها باید به نرخ قبلی برگردد

    وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شرکت‌های خودروسازی روسیه نیاز به قطعات ساخت ایران دارند، در مورد واگذاری بلوک سهام ایران‌خودرو و سایپا گفت: آگهی واگذاری‌ها هفته قبل منتشر شد.

  • پیش‌بینی قیمت طلا

    پیش‌بینی قیمت طلا

    افزایش قیمت دلار در مدت اخیر باعث شد طلای داخلی نیز در مسیر صعودی قرار بگیرد. این فلز گرانبها، پس از مدت‌ها وارد کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی شده است.

  • حلقه مغفول در تعادل کالاهای اساسی چیست؟ / فرصت سوزی

    حلقه مغفول در تعادل کالاهای اساسی چیست؟ / فرصت سوزی

    بررسی بازار کالاهای اساسی نشان می دهد اولا بخشی از رشد قیمت کالاهای اساسی ناشی از رشد قیمت دلار در سه سال گذشته است که به فشار ناشی از هزینه‌ها برای تولیدکننده‌ها تبدیل شده است و بخش دیگر به دلیل فنر قیمتی ناشی از سیاست‌های محدودکننده دولت می باشد که به یک شکاف شدید در حساب‌های مالی بنگاه‌های فعال منتهی شده و امروز پیرو این سیاست دولت، شکاف موجود با رشد شدید قیمت خودنمایی کرده است.

  • احتمال حذف یارانه انرژی، فولاد و پتروشیمی

    احتمال حذف یارانه انرژی، فولاد و پتروشیمی

    معاون مالی و اقتصادی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک پیشنهاد کرد که در ادامه اصلاحات اقتصادی دولت، یارانه انرژی واحدهای صنعتی بزرگ که فقط افراد خاصی از آن بهره مند می‌شوند حذف شود و گفت: همچنین در زمینه اصلاح نظام یارانه کالاهای اساسی باید افزایش قیمت کالاهای دیگر ناشی از افزایش قیمت چهار قلم کالای اساسی، بررسی و محاسبه و به یارانه جدید اضافه شود و علاوه بر آن مبلغ یارانه در سال‌های آینده متناسب با نرخ تورم تغییر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =