برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی با محوریت وزارت اقتصاد

سومین جلسه سیاستگذاری چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و اعضا با برگزاری بزرگترین رویداد مالی کشور در هفته اول مردادماه موافقت کردند.

به گزارش صدای بورس، بر اساس نظر اعضای شورای سیاستگذاری و با هدف دستیابی به محتوای جامع تر، تخصصی تر و نقش آفرینی همه بازیگران بازارهای مالی، نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس) به نمایشگاه صنعت مالی تغییر نام داد.

در این نشست، وزارت اقتصاد، بیمه مرکزی، نظام بانکی و خانواده بازارسرمایه از برگزاری این رویداد مالی حمایت کرده و مقرر شد جلسات شورای سیاستگذاری چهاردهمین رویداد مالی کشور با محوریت وزارت اقتصاد و با ریاست مهدی محمدی، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به شکل منظم و مستمر برگزار شود.

بر اساس نظر اکثر اعضای شورا، چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور به عنوان بزرگترین گردهمایی اقتصادی سال جاری و دروازه اصلی ارتباط مستقیم مدیران اقتصادی و فعالان بازارهای مالی با آحاد جامعه هفته اول مرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

به همین منظور، کارگروه ویژه ارتقای محتوای این رویداد با حضور نمایندگان بیمه مرکزی، نمایندگان نظام بانکی، نمایندگان بازارسرمایه و همچنین نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل می شود. با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۱، حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها رسالت ملی است و بر این اساس شورای سیاستگذاری چهاردهمین رویداد صنعت مالی؛ برنامه های ویژه ای برای حضور پر رنگ این دست از شرکت ها در نظر گرفته است.


  • بیشتر بخوانید:

دلایل محدودیت در ارسال سفارشات اعلام شد


برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی، نشست های صمیمی مدیران و علاقه مندان به صنعت مالی، گردهمایی های آموزشی، حضور میهمانان بین المللی و معرفی آخرین دستاوردهای صنعت مالی ایران و جهان از دیگر برنامه های چهاردهمین رویداد مالی کشور است. رویداد پیش رو، با مشارکت سیاستگذاران، دست اندرکاران، فعالان بازارهای مالی و سایر ذینفعان و علاقمندان برگزار می شود و فرصت تازه‌ای برای بازنگری اقدامات انجام شده، ترسیم چشم‌اندازهای نو و گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاه های اقتصادی فعال در صنعت مالی محسوب می شود و مهمترین دروازه ارتباطی بانک، بیمه و بورس با مردم است.

مهدی محمدی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی زندی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی، محمد هادی سلیمی زاده، مدیر روابط عمومی سازمان بورس، نمایندگان بانک های کشور و همچنین جمعی از مدیران ارشد حوزه روابط عمومی فعال در بازارسرمایه، اعضای شورای سیاستگذاری چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه) هستند.

کد خبر 452684

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =