۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
پیش بینی جدید از قیمت بیت کوین

جی‌پی‌مورگان، غول خدمات مالی آمریکا در پیش‌بینی جدید خود می‌گوید بازار رمزارزها پتانسیل رشد بیشتری نسبت به املاک و مستغلات دارد.

به گزارش صدای بورس، براساس گزارش جدید Fortune، استراتژیست‌های جی‌پی‌مورگان عقیده دارند که بیت‌کوین فضای رشد زیادی دارد اما بازار املاک و مستغلات دچار رکود می‌شود. تحلیلگران عقیده دارند بازار مسکن افزایش نرخ بهره وام مسکن را پیش‌بینی می‌کند و این احتمال بعید نیست.

قیمت هدف استراتژیست‌های جی‌پی‌مورگان برای بیت‌کوین حدود ۳۸ هزار دلار است. با توجه به قیمت فعلی بیت‌کوین که حدود ۲۹ هزار دلار است، رشد تا ۳۸ هزار دلار یعنی رشد ۳۰ درصدی.

«اصلاح بازارها و بیت‌کوین در ماه‌های گذشته اول به صورت یک تسلیم نمایان شد اما در آینده شاهد روند صعودی برای بازار رمزارزها هستیم.»


  • بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال نسل سوم بلاکچین


اگرچه بانک جی‌پی‌مورگان بعد از شروع روند نزولی دیدگاه خود نسبت به رمزارزها را تغییر داد اما حالا در بیت‌کوین را به املاک و مستغلات ترجیح می‌دهد. استراتژیست‌های این بانک گزارش دادند بیت‌کوین پرپتانسیل‌تر از املاک است. همچنین نکته جالب دیگر در گزارش این بانک این است که استراتژیست‌ها می‌گویند:

«سقوط یک تریلیون دلاری ارزش بازار رمزارزها تاثیر چندانی بر میزان سرمایه‌گذاری شرکت‌های خطرپذیر در بازار رمزرازها نداشت.»

اخیرا هم شرکت سرمایه‌گذاری Andreessen Horowitz دو صندوق رمزارزی جدید راه‌اندازی کرد. یکی با ارزش ۶/۵ میلیارد دلار برای دارایی‌های دیجیتال و دیگری با ارزش ۶۰۰ میلیون دلار برای بازی‌های متاورس.

در ماه آوریل یک اتفاق شگفت‌آور دیگر هم افتاد. جیمی دیمون، منتقد سرسخت بیت‌کوین که از قضا مدیر جی‌پی‌مورگان است، گفت: فناورس بلاکچین و تامین مالی غیرمتمرکز موارد استفاده معتبری دارد. او قبلا رمزارزها را بی‌فایده می‌دانست و بارها این را اعلام کرده بود.

«فناوری تامین مالی غیرمتمرکز و بلاکچین بسیار جدید و قابل استفاده هستند. ما در خط مقدم این فناوری قرار داریم.»

به گزارش تجارت نیوز،پیش‌بینی جی‌پی‌مورگان درحالیست که بازار در آستانه سقوط است و بیت‌کوین هم در محدوده ۲۹ هزار دلار معامله می‌شود.

کد خبر 452412

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =