۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
بیت کوین چند شد؟

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش صدای بورس، بیت‌کوین در یک هفته گذشته حدود ۲۲ درصد ریزش کرد و برخی از ارزها هم بیش از ۵۰ درصد سقوط کردند. این در حالی است که انتظار می‌رفت، بیت کوین شناخته شده ترین ارز دیجیتالی جهان در محدوده ۳۰ هزار دلاری باقی بماند، اما دیروز صبح بیت‌کوین تا ۲۶ هزار و ۸۰۰ دلار سقوط کرد و حالا دوباره امروز در محدوده ۳۰ هزار دلار در نوسان است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۸۱.۵۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۶۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.


  • بیشتر بخوانید:

تحلیلی بر بیت کوین / هفته آینده ریزشی خواهد بود؟


اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۵۱.۵۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۵۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۹.۲۳ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۵.۹۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۳ اردیبهشت را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین 30,345 ۹۵۰,۸۸۶,۵۷۲
اتریوم 2,078 ۶۵,۱۲۲,۵۰۵
تتر 0.99 ۳۱,۲۵۴
یو اس دی کوین 1 ۳۱,۳۴۳
بایننس کوین 303 ۹,۵۰۸,۱۰۱
ریپل 0.43 ۱۳,۷۷۲
کاردانو 0.54 ۱۶,۹۸۹

217

کد خبر 451594

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بیت کوین نزول کرد

    بیت کوین نزول کرد

    قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

  • سقوط ارزش بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۲

    تازه‌های کریپتو

    سقوط ارزش بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۲

    امروز ارزش بازار رمزارزها ۱.۱۴ درصد افت کرد و به یک هزار و ۶۴۸ میلیارد دلار کاهش یافت. از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، ازش این بازار بیش از ۶۱۰ میلیارد دلار سقوط کرده است.

  • یک میلیارد کاربر کریپتو تا ۱۰ سال آینده

    یک میلیارد کاربر کریپتو تا ۱۰ سال آینده

    مدیرعامل شرکت "کوین بیس گلوبال" پیش بینی کرد ظرف مدت یک دهه آینده، یک میلیارد کاربر از کریپتو استفاده کرده یا آن را امتحان خواهند کرد که بالاتر از ۲۰۰ میلیون نفر در حال حاضر خواهد بود.

  • پیش بینی های جدید برای بیت‌کوین

    پیش بینی های جدید برای بیت‌کوین

    نتیجه حمایت از الگوی پرچم ارزش بیت‌کوین، نشان‌دهنده اصلاح بیشتر در قیمت است و آزمایش مجدد موفقیت‌آمیز این شکست را تایید می‌کند و به دنبال آن کاهش ۴ درصدی در قیمت رخ می‌دهد. در پاسخ به افت الگو، قیمت رمزارز می‌تواند به ۳۶ هزار و ۶۵۰ دلار و با فروش پایدار به مرز ۳۰ هزار دلار برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =