سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار حاضر به تایید مجوز گرانی شوینده‌ها نشدند

در حالی رئیس انجمن صنایع شوینده مدعی شده که افزایش قیمت شوینده‌ها در سازمان حمایت تصویب شده است که سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار حاضر به تایید این مساله نیستند.

به گزارش صدای بورس، چند روزی است که خبرهای مختلفی مبنی بر افزایش قیمت شوینده ها مطرح شده است، ۲۸ اردیبهشت در فضای مجازی نامه ای از سوی انجمن صنایع شوینده منتشر شد که نشان از افزایش قیمت محصولات این صنعت از ۵۰ تا ۸۰ درصد داشت.

در آن مقطع یک مقام آگاه در ستاد تنظیم بازار این موضوع را کذب خواند و گفت: تاکنون هیچ بحثی در خصوص قیمت‌های جدید محصولات صنایع شوینده نشده و هر گونه افزایش قیمت بدون مجوز ممنوع است.

وی افزود: نامه منتشر شده بدون تاریخ، امضا و مهر بوده و به نظر می‌رسد ناشی از فضاسازی برخی اعضای انجمن و به‌ منظور دریافت مجوز افزایش قیمت باشد.


بیشتر بخوانید: تغییر قیمت محصولات شوینده هنوز مشخص نیست


امروز هم با وجود عدم ابلاغ رسمی مصوبه سازمان حمایت، بختیار علم بیگی رئیس انجمن صنایع شوینده و آرایش بهداشتی ادعا کرده ‌که سازمان حمایت با افزایش ۲۵ تا۴۰ درصدی قیمت صنایع شوینده و آرایشی بهداشتی موافقت کرده است.

پیگیری ها در باره این ادعا از سازمان حمایت و ستاد تنظبم بازار حاکی است، هیچ کدام از این مراجع رسمی حاضر به تایید این خبر و صدور مجوز گرانی شوینده ها نیستند.

به گزارش تسنیم، در ضمن انجمن صنایع شوینده هم تاکنون سندی مبنی بر اینکه سازمان حمایت چنین مجوزی صادر کرده، در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

کد خبر 452197

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • گرانی به ماالشعیر هم رسید

    گرانی به ماالشعیر هم رسید

    دبیر انجمن انجمن تولیدکنندگان ماالشعیر و مالت گفت: عدد تولید ماالشعیر در ۵ سال گذشته حدود ۷۰۰ میلیون لیتر در سال بود این در حالیست که سال گذشته میزان تولید ماالشعیر به عدد ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون لیتر رسیده است.

  • شگرد جدید تولیدکنندگان شوینده برای افزایش قیمت‌ها

    شگرد جدید تولیدکنندگان شوینده برای افزایش قیمت‌ها

    در حال حاضر با وجود مخالفت ستاد تنظیم بازار در افزایش قیمت محصولات شوینده گویا واحدهای تولیدی به کم فروشی روی آورده اند تا از آن طریق بتوانند به نوعی افزایش قیمت ها را در محصولات خود اجرا کنند.

  • تلاش تولیدکنندگان شوینده برای افزایش قیمت

    تلاش تولیدکنندگان شوینده برای افزایش قیمت

    در حالی که وزارت صمت با افزایش قیمت مواد شوینده مخالفت کرده است، اما به گفته دست‌اندرکاران صنفی، برخی تولیدکنندگان با کاهش عرضه مواد شوینده به بازار تلاش می‌کنند تا موافقت وزارت صمت برای افزایش قیمت‌ مواد شوینده را کسب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =