تغییر قیمت محصولات شوینده هنوز مشخص نیست

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت که مذاکره با تولیدکنندگان و سازمان حمایت برای افزایش قیمت محصولات شوینده بعد از ماه رمضان در جریان است، اما هنوز نتیجه آن مشخص نیست.

صدای بورس- بختیار علم بیگی با بیان اینکه محصولات شوینده از نظر درجه اهمیت تقریبا در درجه سوم قرار دارند، تصریح کرد: واحد های تولید کننده بعد از محاسبه قیمت تمام شده می توانند ۱۷ درصد سود دریافت کنند اما برای یکنواخت شدن قیمت و جلوگیری از تعارض، از قبل با سازمان حمایت تفاهم و تعامل می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده در پاسخ به سوالی درباره میزان افزایش قیمت این محصولات گفت: درصد افزایش قیمت هنوز مشخص نشده است. تولید کنندگان آنالیز قیمت ارائه دادند، اما هنوز توافق نشده و همچنان در حال مذاکره با تولیدکنندگان و سازمان حمایت هستیم.


بیشتر بخوانید: منتظر گرانی مواد شوینده باشید


وی افزایش حقوق و دستمزد، هزینه‌های انرژی، مواد اولیه داخلی و خارجی، کرایه حمل و عوارض گمرکی را از دلایل افزایش قیمت عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، علم بیگی با اشاره به ارائه درخواست تولیدکنندگان برای افزایش قیمت محصولات شوینده، اظهار کرد: منتظریم ماه رمضان تمام شود و بعد از هماهنگی با سازمان حمایت قیمتها تعیین تکلیف شود.

کد خبر 450902

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =