۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
قیمت مرغ کمتر از نرخ مصوب شد

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به افزایش عرضه، هر کیلو مرغ حدود ۱۵ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب در بازار به فروش می رسد.

به گزارش صدای بورس، مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ در عمده فروشی ها ۳۸ هزار تا ۴۰ هزار تومان و در خرده فروشی ها ۴۵ هزار تومان است.

او عرضه مازاد نسبت به تقاضا را علت اصلی فروش مرغ کمتر از نرخ مصوب در بازار اعلام کرد.


بیشتر بخوانید: غذای رستوران‌ها گران می‌شود؟


یوسف خانی می گوید: مصرف عادی روزانه مرغ تهران ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ تن است که اکنون مصرف به حدود یک هزار تن رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با اصلاح نظام یارانه قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد که به سبب ازدیاد مرغ کمتر از این نرخ در بازار عرضه می شود.

کد خبر 452121

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • جزئیات ثبت نام جدید یارانه‌ها

    جزئیات ثبت نام جدید یارانه‌ها

    سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه قطعا زمان ثبت‌نام یارانه‌ها تمدید خواهد شد، گفت: فردی که یارانه بگیر بوده و ازدواج کرده، باید به پلیس+۱۰ مراجعه کند و پس از آن سرپرست خانوار باید حسابی را به عنوان حساب رفاهی به بانک اعلام کند.

  • قیمت ماهی به کیلویی ۱۰۰ هزار تومان رسید

    قیمت ماهی به کیلویی ۱۰۰ هزار تومان رسید

    سرپرست معاونت توسعه آبزی پروری سازمان شیلات گفت: حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد نرخ خوراک آبزیان افزایش پیدا کرده و این مسئله بر قیمت تمام شده محصول تاثیر خواهد گذاشت و با بالا رفتن نرخ ماهی قدرت خرید مصرف‌کنندگان کاهش پیدا می‌کند.

  • پیشنهاد عجیب رییس سازمان شیلات ایران

    پیشنهاد عجیب رییس سازمان شیلات ایران

    رییس سازمان شیلات ایران گفت: پس از مردمی‌سازی یارانه‌ها، آبزیان کالای مکمل گوشت قرمز و مرغ در سبد خانوارهای کم‌درآمد خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =