مهمترین برنامه‌های امیر ساتا برای بازنشستگان نیروهای مسلح

مدیرعامل ساتا گفت: بازنشستگان نیروهای مسلح ولی نعمت و صاحب سرمایه ما هستند و با توجه به آنکه کشور به سمت سالمندی می‌رود،‌ سرمایه گذاری های لازم در این زمینه را انجام داده‌ایم.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ صندوق‌های جسورانه برای تامین مالی کسب و کار استارتاپی شکل گرفته‌اند. این صندوق‌ها همچنان که سودآوری بالایی را نوید می‌دهند بیم ضررهای بزرگ نیز از آن می‌رود. صندوق جسورانه ارغوان به منظور ارائه خدمات مناسب‌تر به بازنشستگان با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان واستارت‌آپ‌های خلاق فعال در حوزه خدمت رسانی به بازنشستگان ایجاد شده و سهام ممتاز آن در اختیار شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح (ساتا) است.

مهمترین برنامه‌های امیر ساتا برای بازنشستگان نیروهای مسلح
مدیرعامل ساتا: به طور حتم از صندوق‌های
جسورانه حمایت می کنیم و از هیچ شیوه و
یا مسیری برای رسیدن به اهداف، خود را محروم نمی کنیم.

فرشاد نجفی پور، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با صدای بورس گفت: ساتا متولی تامین هزینه درمان کل نیروهای مسلح از جمله سربازان، شاغلان، بازنشستگان و خانواده‌های آنها است و در نتیجه یکی از مهمترین اولویت‌ها تامین هزینه درمان گروه‌های تحت پوشش است.

وی با بیان اینکه باید پوشش وسیع دارویی داشته باشیم، افزود: باید بتوانیم اقلام و سرویس‌های بیشتری پوشش دهیم که برای رسیدن به این ۲ امر مهم، باید به خدماتی که خریداری می‌کنیم کنترل و توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از استارتاپ‌ها و دانش بنیان‌ها حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های مرتبط می‌توان بیشترین کارایی را دریافت کرد، به شکلی که در قیمت تمام شده خدمات نیز تاثیر گذار باشد.


  • بیشتر بخوانید:

تاسیس بزرگترین صندوق جسورانه کشور در دستور کار سرمایه گذاری غدیر


وی با اشاره به آن که تعداد سالمندان رو به افزایش است، گفت: بازنشستگان نیروهای مسلح ولی نعمت و صاحب سرمایه هستند و با توجه به آن که کشور به سمت سالمندی می‌رود،‌ سرمایه‌گذاری‌های لازم در این زمینه را انجام داده‌ایم.

وی در ارتباط با صندوق‌های جسورانه افزود: به طور حتم از صندوق‌های جسورانه حمایت می‌کنیم و از هیچ شیوه و یا مسیری برای رسیدن به اهداف، خود را محروم نمی‌کنیم. به طور طبیعی اگر در جایی یک صندوق جسورانه بتواند ما را به هدف نزدیک کند به طور قطع حمایت می‌کنیم. کما اینکه در غدیر به عنوان زیرمجموعه ساتا یک صندوق جسورانه تاسیس شده و قرار است در حیطه خدمات مراقبت به سالمندان فعالیت کند.

وی در پایان گفت: اگر در جای دیگر نیز صندوق جسورانه‌ای بتواند عملکرد مثبتی از خود ارائه دهد، به طور قطع راه‌اندازی خواهیم کرد.

کد خبر 452116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    تقاضاداریم ساتامدیرمحترم رزمندگان دفاع مقدس معسرفاقدبیمه حمایت کندتشکرازمجلس دولت ووزیردفاع محترم
  • رزمنده IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام تقاضاداریم ساتاارتقابیمه تکمیلی وبیمه عمررزمندگان معسرلطف مساعدت فرمایدتشکرازدولت مردمی