تاسیس بزرگترین صندوق جسورانه کشور در دستور کار سرمایه گذاری غدیر

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر از تاسیس بزرگترین صندوق جسورانه کشور با نام ارغوان خبر داد.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه، امیر عباس حسینی، اولویت اصلی این صندوق را سرمایه گذاری برروی استارت آپ های سلامت و استارت آپ های فعال در حوزه خدمات رسانی به جامعه بازنشستگان کشور اعلام کرد.

وی ادامه داد: این صندوق در راستای فرمایشات مقام معظم له و با عنایت به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، به منظور ارائه خدمات مناسب تر به بازنشستگان محترم با بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان واستارت آپ های خلاق فعال در حوزه خدمت رسانی به بازنشستگان ایجاد شده و سهام ممتاز آن در اختیار شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح (ساتا) است.
به گفته حسینی سهامداران این صندوق گروه مالی غدیر، سرمایه گذاری دی، سرمایه گذاری مهرگان و موسسه توانمندسازی نیروهای مسلح است و مدیریت صندوق نیز بر عهده شرکت تأمین سرمایه دماوند خواهد بود.
مدیریت اجرایی و ارتباط با استارت آپ ها نیز از طریق شرکت سرمایه گذاری دی به عنوان بازوی نوآوری شرکت سرمایه گذاری غدیر صورت خواهد پذیرفت.
وی بیان کرد: ۵۰ درصد از سرمایه صندوق توسط صاحبان سهام ممتاز و ۵۰ درصد مابقی از طریق پذیره نویسی در بازار بورس و اوراق بهادار تأمین خواهد شد.
حسینی افزایش روند سالخوردگی و نیاز جامعه بازنشستگی به بهبود کیفیت خدمات و ظرفیت عظیم موجود در شرکت های دانش بنیان برای حل مشکلات این حوزه را از دلایل اصلی تشکیل این صندوق برشمرد و افزایش شفافیت و امکان سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران خرد را از دلایل پذیره نویسی این صندوق در بازار بورس و اوراق بهادار دانست.
وی همچنین با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در حوزه سرمایه گذاری دانش بنیان در شرکت سرمایه گذاری دی، ایجاد زنجیره یکپارچه سرمایه گذاری دانش بنیان را به عنوان یکی از اهداف اصلی گروه مالی غدیر در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین عنوان کرد.

کد خبر 451582

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ابلاغ دستورالعمل پذیرش استارت آپ‌ها به فرابورس

    ابلاغ دستورالعمل پذیرش استارت آپ‌ها به فرابورس

    دستورالعمل ۹ ماده‌ای پذیرش سهام شرکت‌های نوپا و فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال پس از تصویب در هیات‌ مدیره سازمان بورس به فرابورس ابلاغ شد.

  • قرارداد محرمانه بورسی امضا شد

    قرارداد محرمانه بورسی امضا شد

    رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه با اشاره به تصمیم صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاری مستقیم در بازار سهام اعلام کرد: صندوق توسعه ملی در ازای سود از پیش تعیین شده نسبت به سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در بازار سهام اقدام کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =