"تماوند" مدیریت چند صندوق را بر عهده دارد؟

در حاشیه مراسم گشایش نماد "دماوند" مصاحبه ترتیب داده شد با مدیر عامل تامین سرمایه دماوند که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

به گزارش صدای بورس؛ تامین سرمایه دماوند از بازار دوم فرابورس به بازار پایه انتقال یافت به همین خاطر مصاحبه با مدیرعامل این شرکت انجام شد.

حجت اله انصاری، مدیرعامل تامین سرمایه دماوند گفت: تماوند مشاور پذیرش "کغدیر" بوده است و برای تامین مالی دو پروژه در حوزه صنعت و معدن موافقت اصولی دریافت شده است.

وی افزود: صندوق گنبد مینای دماوند که در دسته صندوق‌های مختلط قرار دارد در مقایسه با بازدهی شاخص، ١١ درصد بیشتر رشد داشته که عملکرد خوبی را نشان می‌دهد. همچنین دارایی تحت مدیریت صندوق سپید تامین سرمایه دماوند از ٢٠٠ میلیارد به بیش از ۶ هزار میلیارد رسیده که خود ثبت رکورد است.


بیشضتر بخوانید:

" تماوند " با افزایش سرمایه می‌آید


انصاری بیان کرد: شرکت دماوند برای تاسیس ٢ صندوق جدید مجوز گرفته که هر دو درآمد ثابت است و پس از سپری شدن مراحل روتین، تعداد صندوق‌های تحت مدیریت "تماوند" به شش می‌رسد. مجموع اوراق شرکتی که در تامین سرمایه دماوند منتشر شده است ۶ هزار میلیارد به صورت مستقیم و بیش از ٧ هزار میلیارد تومان به صورت غیر مستقیم بوده است.

مدیرعامل تامین سرمایه دماوند سخنان خود را چنین پایان داد: با توجه به طرح های در دست، امکان افزایش سرمایه ١٠٠ درصدی تماوند در حال سپری کردن مراحل قانونی است که بعد از انجام سرمایه شرکت به ١۴٠٠ میلیارد تومان خواهد رسید.

کد خبر 451939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =