حضور پررنگ آگاه در نمایشگاه بین‌المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی » و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت از ۲۳ اردیبهشت ‌ماه به مدت چهار روز آغاز به کار کرده است.

به گزارش صدای بورس، در این نمایشگاه، شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری در سالن ۱۰ و ۱۱، پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن A ۳۸، گاز و صنایع مرتبط، لوله و پوشش لوله و شیرآلات در سالن ۳۸، پالایش و پخش و صنایع مرتبط در سالن ۵، ماشین‌های دوار در سالن ۲۷، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سالن ۷ و انجمن‌های تخصصی نفت و دیگر شرکت‌ها هر یک در سالن‌های جداگانه قرار گرفته‌اند.

نمایشگاه صنعت نفت بزرگ‌ترین نمایشگاه کشور و بزرگ‌ترین نمایشگاه نفت خاورمیانه است و در بررسی روند حرکت شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، افزایش توانمندی‌ها و ورود این شرکت‌ها به حیطه‌های فتح نشده صنعت نفت به‌وضوح قابل مشاهده است.

بر خلاف نمایشگاه دور پیش که با حضور کمرنگ‌تر شرکت‌ها همراه بود، در نمایشگاه بیست‌وششم ترافیک حضور شرکت‌ها را شاهد هستیم که نشان می‌دهد هر زمان که فعالیت صنعت نفت رونق گیرد، در عمل بخش بزرگی از اقتصاد صنعتی کشور نیز به حرکت درآمده و وارد فضای رونق می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:

«فولاد» و «فارس» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند


شرکت کارگزاری آگاه یکی از دو کارگزاری حاضر در نمایشگاه نفت است که با حضور در سالن ۵ نمایشگاه ضمن مشارکت و استفاده از این فرصت تعاملی با گسترش توانمندی‌ها قصد کمک به پیشبرد اهداف و تعالی اقتصاد کشور را داشته است.

این کارگزاری باتوجه به فروش محصولات پتروشیمی از طریق بورس کالا مورد استقبال خوب غرفه داران و شرکت های پالایشی در این نمایشگاه قرار گرفته است.

برگزاری دوره بیست و ششم این رویداد در حالی که جهان از تلاطم و تنش‌های مختلف در حوزه انرژی رنج می‌برد، نگاه‌ها را بیش از پیش به این رویداد مهم معطوف کرده است.

کد خبر 451820

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =