صدور دامدارکارت برای مرغداران و دامداران

سرپرست بانک کشاورزی گفت: برای تمامی دامداران معرفی شده، دامدارکارت باسقف ۲ میلیارد ریال و نرخ ترجیحی ۱۱ درصد صادر می شود.

به گزارش صدای بورس، سرپرست بانک کشاورزی، ضمن بازدید از برخی شعب این بانک در روز جمعه ۲۳اردیبهشت ماه جاری،اظهارداشت: همسو باسیاست های وزارت جهاد کشاورزی و دولت، دراجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها،از جامعه ارزشمند دامداران ایران، با صدور دامدارکارت برای تامین سرمایه درگردش واحدهای مرغداری ودامداری،حمایت می شود.


بیشتر بخوانید: سه تا شش ماه تنفس در بازپرداخت وام‌های قبلی دامداران


وی افزود: اعتبار در نظرگرفته شده ازسوی بانک مرکزی دراین طرح،بالغ بر ۲۶۳ هزارمیلیاردریال است.

به گزارش تجارت نیوز، رضایی همچنین نرخ سود ترجیحی برای این خدمت را ۱۱ درصد وسقف این تسهیلات را ۲میلیارد ریال، اعلام و برآمادگی شعب بانک در سراسر کشور برای ارائه این نوع تسهیلات کارآمد وحمایتی تاکید کرد.

کد خبر 451710

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • با چه معیاری یارانه می گیریم؟

    با چه معیاری یارانه می گیریم؟

    با فراهم شدن امکان استعلام وضعیت دهک‌بندی، افراد زیادی شاهد آن بودند که با وجود مشکلات مالی و نداشتن سرمایه مناسب، در دهک دهم یعنی دهک ثروتمند قرار گرفته‌اند؛ دهک‌بندی که توسط وزارت رفاه انجام شده و معیارهای آن هنوز به طور مشخص به اطلاع عموم نرسیده است.

  • خبر مهم وزیر کار برای معترضان واریز یارانه

    خبر مهم وزیر کار برای معترضان واریز یارانه

    وزیر رفاه ضمن اشاره به شرایط اعتراض به عدم دریافت یارانه گفت: معیار دهک‌بندی خانوار شامل مواردی همچون خودرو، گردش مالی و سودهای بانکی است و ملک و خانه افراد جزو ملاک‌های دهک‌بندی نیست.

  • کمک معیشتی برای همه واریز می شود

    رئیس جمهور:

    کمک معیشتی برای همه واریز می شود

    رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =