بازدید سرزده رئیس جمهور از بازار مرغ فروشان

رئیس‌جمهور با حضور در میدان بهمن تهران و بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ از نزدیک با مردم گفت‌وگو و تاکید کرد: تا من زنده باشم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها آسیب ببینند.

به گزارش صدای بورس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه) با حضور در میدان بهمن از مرکز بزرگ توزیع مرغ در جنوب تهران بازدید کرد.

رئیس‌جمهور همچنین در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای حضور یافته و ضمن گفت وگو با مردم از نزدیک در جریان وضعیت توزیع برخی کالاها و مشکلات مربوط به آن قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی پس از بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ در تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور اعضای دولت و بقیه نهادها هم شرکت کرد.

رئیس‌جمهور: هرگز اجازه نخواهم داد مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها آسیب ببینند

رئیس‌جمهور از میدان بهمن بازدید کرد - ایرنا

فیلم: حضور رئیسی در میدان بهمن تهران

کد خبر 451604

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ارزش یارانه ابراهیم رئیسی بیشتر است یا یارانه محمود احمدی‌نژاد؟

    ارزش یارانه ابراهیم رئیسی بیشتر است یا یارانه محمود احمدی‌نژاد؟

    قدرت خرید بین‌المللی یارانه نقدی واریز شده از سوی دولت ابراهیم رئیسی معادل ۱۴ دلار است.

  • مازاد روزانه ۳۰۰ تن تخم مرغ در کشور

    مازاد روزانه ۳۰۰ تن تخم مرغ در کشور

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به مازاد ۲۰۰ تا ۳۰۰ تنی تولید تخم مرغ، ذخیره سازی توسط اتحادیه در حال انجام است.

  • جاماندگان یارانه کجا بروند؟

    جاماندگان یارانه کجا بروند؟

    مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه گفت: جاماندگان یارانه کمک‌معیشتی برای ثبت‌نام باید به سایت سازمان هدفمندی مراجعه کنند که هنوز راه‌اندازی نشده است، در سامانه حمایت وزارت رفاه، امکان اعتراض به دهک درآمدی برای حذف شده‌ها وجود دارد.

  • توصیه وزیر صمت به مردم

    توصیه وزیر صمت به مردم

    وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد اصلاح روند تخصیص یارانه‌ها با اعلام اینکه ذخایر کالایی مناسبی در کشور داریم، گفت: مردم در روزهای نخست اجرای طرح بزرگ جراحی اقتصادی و اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها از خریدهای هیجانی که سبب التهاب در بازار می‌شود، بپرهیزند.

  • اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها ادامه دارد

    اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها ادامه دارد

    سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی مسئول رسیدگی به اعتراضات توزیع یارانه جدید هستند. دولت از کسانی که در فاصله ۸۹ تا ۹۳ از جمع یارانه بگیران خط خورده‌اند خواسته تا درخواست خود را ثبت کنند.

  • گرانی لبنیات و تخم مرغ در فضای مجازی را باور نکنید

    گرانی لبنیات و تخم مرغ در فضای مجازی را باور نکنید

    معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت شیرخام توسط شورای قیمت گذاری وزارت جهاد کشاورزی تعیین می‌شود که تا به امروز جلسه ای برگزار نشده و قیمت مصوب سایر محصولات پروتئینی نیز تغییری نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =