۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
آغاز تولید روغن نباتی با قیمت جدید

دبیر انجمن صنایع روغن نباتی گفت: به منظور افزایش عرضه روغن نباتی در فروشگاه های سراسر کشور، تولید روغن نباتی با قیمت جدید از صبح امروز در کارخانجات آغاز شد.

صدای بورس- بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، امیر هوشنگ بیرشک دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران اظهار داشت: بر اساس قیمت های مصوب اعلام شده، قیمت روغن نباتی ۸۱۰ گرمی آفتابگردان ۶۳۰۰۰ تومان، روغن نباتی ۸۱۰ گرمی سرخ کردنی ۶۲۰۰۰ تومان توسط کارخانجات روغن نباتی سراسر کشور تولید و توزیع می شود.

به گزارش تسنیم، وی افزود: صنعت روغن نباتی در تلاش است تا با تامین روغن خام، نیاز بازار روغن نباتی در بخش خانوار و صنف و صنعت را تامین نماید.

کد خبر 451587

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سومین هفته صعودی بورس

    سومین هفته صعودی بورس

    در هفته اخیر شاخص کل بورس روند پرنوسانی داشت و در پایان هفته بالاتر از سطح هفته گذشته قرار گرفت و نرخ رشد شاخص افزایش یافت.

  • نرخ روغن در بخش صنعت ۶ برابر شد

    نرخ روغن در بخش صنعت ۶ برابر شد

    دبیر سندیکای صنایع کنسرو گفت: تولید کنسرو در حال حاضر متوقف نشده است اما روند تولید آن کاهش پیدا کرده و برندهای مطرح در تولید کنسرویجات با ۱۰ درصد از ظرفیت و توان خود اقدام به تولید می‌کنند چراکه روغن آنها تامین نیست.

  • پیش بینی قیمت روغن طی ۲ سال آینده

    پیش بینی قیمت روغن طی ۲ سال آینده

    جنگ اوکراین اقتصاد جهان را با کسادی مواجه کرد؛ بطوریکه بازار کالاهای اساسی دچار اختلال شد. با کاهش عرضه و اعمال محدودیت‌های صادرات، بهای اکثر کالاها افزایش یافت و در این میان باتوجه به اینکه اوکراین یکی از بزرگترین تولیدکننده های دانه های روغنی در جهان محسوب می شود، پیش بینی می شود بازار در سال های پیش رو با افزایش قیمت دانه های روغنی روبرو شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ف الف IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    تو رو خدا تا مردم بخاطر روغن همدیگرو نکشتن یه کاری بکنید